Meer info Akkoord

Let op: deze website vereist cookies om volledig te kunnen functioneren, er wordt geen persoonlijke informatie over u opgeslagen.

Met de nieuwe Telecomwet die begin juni 2012 van kracht is geworden, is elke website wettelijk verplicht jou als gebruiker te informeren over de aard van de geleverde cookies en toestemming te vragen voor het gebruik hiervan.

Higherlevel.nl maakt gebruik van zogenaamde noodzakelijke cookies die nodig zijn voor het gebruik van de website en het forum, bijvoorbeeld om in te kunnen loggen en je voorkeuren te onthouden. Daarnaast worden cookies gebruikt voor het bij kunnen houden van het aantal bezoekers en andere gegevens (dit doen wij via Google Analytics). Higherlevel.nl maakt géén gebruik van andere cookies zoals cookies van advertentiebedrijven of andere externe partijen.

Met het accorderen middels onderstaande knop ga je akkoord met het ontvangen van alle cookies die nodig zijn om Higherlevel.nl optimaal te laten werken.

Om Higherlevel.nl te bezoeken zijn deze cookies benodigd. Wanneer je ze niet accepteert, kun je helaas Higherlevel.nl niet bezoeken.

Ik wil geen cookies Ik ga akkoord en wil naar Higherlevel.nl!
Volg HL op Twitter! Mobiel? Bezoek m.hl.nl Forumregels

merkloze shirts inkopen

Higherlevel.nl
  Stamtafel
  Off Topic
  merkloze shirts inkopen
Pagina's: [1]
ForumregelsStartpagina
   Auteur  Onderwerp: merkloze shirts inkopen  (gelezen 18445 keer)
monika
Junior
**

Directe link naar dit berichtDelen
merkloze shirts inkopen
« Gepost op: 9 november 2005, 13:33 »

Hallo,
Wie oh wie weet waar ik witte t-shirts kan inkopen. Het hoeft geen bekend merk te zijn, als het maar zonder logo of wat dan ook is. Gewoon witte shirts, maten van babymaat tot volwassen maten. Ik heb op internet stad en land afgezocht maar de meesten zijn bedrukt. Ik ben naar een soort van groothandel op zoek waar ik de shirts in grote oplages kan kopen. Hoeft niet eens perse wit te zijn, mag ook alle kleuren van de regenboog zijn als ze maar effen zijn verder.

Wie heeft de tip?
djluc
Entrepreneur
Moderator

WWWDirecte link naar dit berichtDelen

*
Re:merkloze shirts inkopen
« Antwoord #1 Gepost op: 9 november 2005, 13:56 »

Over wat voor aantallen hebben we het?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
RvS
Junior
**

Directe link naar dit berichtDelen
« Antwoord #2 Gepost op: 9 november 2005, 13:57 »

Ik weet dat ontzettend veel bedrijven en winkels gebruik maken van de onbedrukte shirts van Fruit of the Loom. Erg goedkoop in aanschaf en kwalitatief redelijk in orde. Ik weet uiteraard niet de aantallen die je nodig denkt te hebben, maar het kan geen kwaad om een offertje op te vragen.

Voor informatie en een overzicht van de modellen, zie http://www.fruitoftheloom.be/en/retail/index.htm

Daar klik je op 'see activewear range' en op de volgende pagina klik je onderaan in het menu op 'garments'.
Benm
Moderator

« Antwoord #3 Gepost op: 9 november 2005, 14:19 »

Een andere tamelijk bekende leverancier is www.hanes.com - die leveren veel 'blanco' shirts (en andere kleding) aan bedrijven die ze vervolgens bedrukken en verkopen.

Ze hebben een consumer shop online, maar je kunt eens informeren naar de wholesale tarieven.

Ralph de Geus
Serial Internet Entrepreneur & Investor (Startups 10+)
Newbee
*

« Antwoord #4 Gepost op: 9 november 2005, 21:28 »

Handelsonderneming Beers in Heiloo
of
Promo One in Edam www.promo1.nl

Succes.
Pagina's: [1]
ForumregelsStartpagina 

Partners