Meer info Akkoord

Let op: deze website vereist cookies om volledig te kunnen functioneren, er wordt geen persoonlijke informatie over u opgeslagen.

Met de nieuwe Telecomwet die begin juni 2012 van kracht is geworden, is elke website wettelijk verplicht jou als gebruiker te informeren over de aard van de geleverde cookies en toestemming te vragen voor het gebruik hiervan.

Higherlevel.nl maakt gebruik van zogenaamde noodzakelijke cookies die nodig zijn voor het gebruik van de website en het forum, bijvoorbeeld om in te kunnen loggen en je voorkeuren te onthouden. Daarnaast worden cookies gebruikt voor het bij kunnen houden van het aantal bezoekers en andere gegevens (dit doen wij via Google Analytics). Higherlevel.nl maakt géén gebruik van andere cookies zoals cookies van advertentiebedrijven of andere externe partijen.

Met het accorderen middels onderstaande knop ga je akkoord met het ontvangen van alle cookies die nodig zijn om Higherlevel.nl optimaal te laten werken.

Om Higherlevel.nl te bezoeken zijn deze cookies benodigd. Wanneer je ze niet accepteert, kun je helaas Higherlevel.nl niet bezoeken.

Ik wil geen cookies Ik ga akkoord en wil naar Higherlevel.nl!
Volg HL op Twitter! Mobiel? Bezoek m.hl.nl Forumregels

Prive boeking

Pagina's: [1]
AntwoordForumregelsStartpagina
   Auteur  Onderwerp: Prive boeking  (gelezen 1864 keer)
dipsy
Newbee
*

Directe link naar dit berichtDelen
Antwoord met citaat
Prive boeking
« Gepost op: 22 september 2010, 18:10 »

Goedeavond,

Volgens mij heb ik een boeking niet goed gedaan namelijk een prive storting.

Situatie als volgt.

Ik heb 1000€ van mijn prive rekening naar de zakelijke rekening gestort met de volgende boeking

1200 Giro        € 1000
Aan 0600 Kapitaal                      €1000

Dit had ik zeker aan 0400 Prive moeten doen ?

Zoja wat gebeurd er dan aan het  volgend jaar wordt dan pas mijn eigenvermogen vermeld in de boekhouding.

Journaalpost dan op 1/1/2011 ?
        0400 prive € 1000
Aan 0600 Kapitaal            € 1000

Bedankt

Kau
Super Senior

WWWDirecte link naar dit berichtDelen
Antwoord met citaat
Re: Prive boeking
« Antwoord #1 Gepost op: 24 september 2010, 17:34 »

Dit maakt in principe niet uit omdat alle rekeningnummers rond de 0600 eigenlijk het prive kapitaal zijn.

Als u stortingen / opnames altijd onder 0400 boekt is het wel zo netjes voor de administratie om dat te blijven doen. Kunt u de boeking niet gewoon corrigeren? 
dipsy
Newbee
*

Directe link naar dit berichtDelen
Antwoord met citaat
Re: Prive boeking
« Antwoord #2 Gepost op: 24 september 2010, 18:48 »

Oke dank je wel.

Ik ga deze corrigeren.
Pagina's: [1]
AntwoordForumregelsStartpagina 

Partners