Meer info Akkoord

Let op: deze website vereist cookies om volledig te kunnen functioneren, er wordt geen persoonlijke informatie over u opgeslagen.

Met de nieuwe Telecomwet die begin juni 2012 van kracht is geworden, is elke website wettelijk verplicht jou als gebruiker te informeren over de aard van de geleverde cookies en toestemming te vragen voor het gebruik hiervan.

Higherlevel.nl maakt gebruik van zogenaamde noodzakelijke cookies die nodig zijn voor het gebruik van de website en het forum, bijvoorbeeld om in te kunnen loggen en je voorkeuren te onthouden. Daarnaast worden cookies gebruikt voor het bij kunnen houden van het aantal bezoekers en andere gegevens (dit doen wij via Google Analytics). Higherlevel.nl maakt géén gebruik van andere cookies zoals cookies van advertentiebedrijven of andere externe partijen.

Met het accorderen middels onderstaande knop ga je akkoord met het ontvangen van alle cookies die nodig zijn om Higherlevel.nl optimaal te laten werken.

Om Higherlevel.nl te bezoeken zijn deze cookies benodigd. Wanneer je ze niet accepteert, kun je helaas Higherlevel.nl niet bezoeken.

Ik wil geen cookies Ik ga akkoord en wil naar Higherlevel.nl!
Volg HL op Twitter! Mobiel? Bezoek m.hl.nl Forumregels

Voorbeeld notulen/verslagen opheffen BV

Pagina's: [1]
AntwoordForumregelsStartpagina
   Auteur  Onderwerp: Voorbeeld notulen/verslagen opheffen BV  (gelezen 9212 keer)
MTT
Newbee
*

Directe link naar dit berichtDelen
Antwoord met citaat
Voorbeeld notulen/verslagen opheffen BV
« Gepost op: 16 maart 2009, 16:15 »

Hallo,
Allemaal ik wil jullie bijdeze vragen of er iemand is die een voorbeeld verslag/notulen van een aandeelhouders vergadering heeft van een opheffing van een BV.

groet
Johan GM
Veteraan

WWWDirecte link naar dit berichtDelen
Antwoord met citaat
Re: Voorbeeld notulen/verslagen opheffen BV
« Antwoord #1 Gepost op: 16 maart 2009, 16:34 »

Onderstaand model kwam ik tegen op de website van Jongbloed:

Vastlegging van een besluit door de enig aandeelhouder van .......... BV, gezeteld te ..........gehouden op..........

De enig aandeelhouder van ............... B.V. heeft op ...................., met inachtneming van het bepaalde in de statuten van de vennootschap, het volgende besloten:

1.de vennootschap te ontbinden;
2. als vereffenaar, voor zover nog nodig, aan te wijzen de heer / mevrouw ...., 
3. van het optreden van de vereffenaar opgaaf te doen bij het handelsregister
4. de vereffenaar aan te wijzen als bewaarder van de boeken, bescheiden en andere gegevensdragers, gedurende een periode van zeven jaren nadat de rechtspersoon heeft opgehouden te bestaan.

Getekend te ............op .................

Persoonlijk vind ik deze redelijk kort door de bocht, maar als basis wel oke.

Frelo
Veteraan

Directe link naar dit berichtDelen
Antwoord met citaat
Re: Voorbeeld notulen/verslagen opheffen BV
« Antwoord #2 Gepost op: 21 maart 2009, 22:23 »

Ik ben geen jurist, maar heb mij wel bezig gehouden met het ontbinden van B.V.'s en het uitgangspunt is altijd: schrijf niet meer op dan nodig is, het lever alleen maar meer werk en vaak hoofdbrekens op. De verklaring die je op de website hebt gevonden omvat alle noodzakelijke elementen om de BV op te gaan heffen,

Administratiekantoor Frelo
Pagina's: [1]
AntwoordForumregelsStartpagina 

Partners

Higherlevel.nl werkt graag samen met de volgende partners:

Higherlevel.nl wordt gefinancierd door:

empowered by Ministerie van Economische Zaken