Annemiek.

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

Annemiek.'s trofeeën

  1. Grappig dat we bij 50+ toch snel aan de echte 'oudjes' denken, terwijl de 50+'ers van vandaag, en al helemaal die van de toekomst, vaak helemaal niet in dat hokje passen. Waar de 65+ van vandaag dan ook erg zuinig zijn (wat te maken heeft met de opvoeding en de schaarste tijdens/vlak na WO II), zullen de 50+'ers van vandaag en de toekomst hier waarschijnlijk minder last van hebben. Ik denk ook inderdaad dat er een enorme markt is voor producten en/of diensten voor de groep van 50 jaar en ouder, maar niet op een tuttige manier (denk aan: de eerste positionering van zender MAX), want deze groep wil zich niet oud voelen en al helemaal niet in dat hokje worden geduwd! Zodra je een goed beeld hebt van wat deze groep (of een sub) belangrijk vindt denk ik dat je qua producten en diensten bijna alle kanten op kan.
  2. Naast het vinden van een goede producent, lijkt het me ook erg belangrijk dat je goed kunt uitleggen wat de positionering van de verschillende lijnen is. Hoe zou je deze zelf in de markt zetten? Wellicht kun je gebruik maken van een aantal positioneringsschema's, zodat je de lijnen duidelijk probeert te positioneren. Verder moet je denken aan duidelijke doelgroepomschrijvingen: voor wie is het? denk dan aan kenmerken als leeftijd, inkomen, woonplaatsen (stad, landelijk), maar ook meer richting levensstijl: wat vindt de doelgroep belangrijk? Kwaliteit, praktisch, modisch etc.? En waarom zou die doelgroep jouw kleding willen dragen. Kort samengevat: probeer een stevige argumentatie te vormen. Wellicht kom je hier en daar tegenstrijdigheden tegen, maar daar kan je dan weer aan werken. Zodra je dit allemaal goed hebt doorgekeken weet je waar je over praat, je weet waarom jouw lijnen het goed gaan doen en dat vertrouwen straal je later ook uit bij het verkopen van je kleding. Succes! Ik ben benieuwd hoe het je verder gaat.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.