Nisandeh Neta

Junior
  • Aantal berichten

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam
  • Telefoonnummer
    020-6916122
  • Branche
    Toerisme
  • Branche 2
    Huisvesting & vastgoed
  • Branche 3
    Financiering & bankwezen
  • Websiteadres

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    werkzaam zijn als ZZP’ers of als kleine ondernemer.

  • Mijn mening over ondernemerschap
    Investeren in jezelf en je onderneming is belangrijk als je succesvol wilt zijn.

    In veel gevallen betekent dat dat je een som geld betaalt om aan een training deel te nemen.

    Het kan echter ook anders…

    Heb je ons blog wel eens bekeken?
    Misschien is het je opgevallen dat ons blog bestaat bij de gratie van de bijdragen die door onze lezers worden geleverd.

    De kennis en wijsheid komt niet (alleen) van ons, maar met name van de mensen die reageren op de blogartikelen en van mensen die reageren op reacties van anderen.

    Dat is de kracht van samenwerken!

Nisandeh Neta's trofeeën

  1. Hello Annedien, Just saw your question about Open Circles and the Business Bootcamp... and I guess I should join the conversation, being the founder of Open Circles Academy (15 years ago) and the creator of the Business Bootcamp. If you have any specific questions you'd like to ask - I would be happy to respond personally (or publicly)... I saw on your website and LinkedIn profile that you're consulting mainly not-for-profit - but I'm not sure exactly what you do, what are your challenges and what are your aspirations - so it's hard for me to tell you how (and if) we could help you. In any case, if you want to experience parts of the Business Bootcamp for yourself, I'll be happy to send you a DVD with several sessions that were recorded during one of the last Bootcamps - just email me your postal address and I'll get it to you. If you want to hear our graduates’ success stories, here are just a few of the thousands available online: Since you're focused on non-for-profit, maybe you'll find it interesting to learn about our foundation (Open Circles Foundation), and our latest project in cooperation with Sir Richard Branson in South Africa: If you want to know more about me, personally - you are welcome to watch the following interview: Again, if you have ANY question - please don't hesitate to contact me. And if you choose to give us a chance and join us in the coming Business Bootcamp (May 25-26) - please meet me in one of the breaks and tell me how you experience the event... Make it a great weekend, Nisandeh PS. I also sent you a message on LinkedIn - but I'm not sure if you've got it...
  2. Hallo allemaal, Ik wil graag ophelderen dat de tips in mijn column hierboven, niet door mij zijn bedacht. Er zijn inderdaad zeer veel tips online en veel van deze tips zijn hetzelfde. De 25 tips die ik met jullie deel, vind ik het krachtigst, omdat deze eenvoudig zijn te implementeren. Daarnaast deel ik ze, omdat ik denk dat deze jou kunnen helpen om je online invloed te vergroten. Alle genoemde tips passen wij ook zelf toe en kan ik dus vanuit eigen ervaring deze ook aanbevelen. Dus misschien heb jij andere tips om hier te delen, waar jij ervaring mee hebt en waar anderen van kunnen leren. Of dat je een tip hierboven ziet staan, waarbij je denkt dat je die eenvoudig in je eigen business kunt implementeren en hoe je dat dan zou gaan aanpakken. Op jouw succes, Nisandeh
  3. @XiaoDi, alle tips zijn op basis van mijn eigen ervaring. Als alle tips in deze column onderbouwd waren zou de column te lang worden. De strekking van de tips is om ze snel toe te kunnen passen. @John, in de vele Facebook marketing rapporten die er zijn verschenen staat geschreven dat een cadeau bijzonder goed werkt. Deze "call to action" werkt om mensen je pagina ook echt te "liken". Een pagina kan je immers altijd zonder dit te doen bekijken op Facebook. @Wouter, dank voor je tips. De tips zijn inderdaad voor eigen invulling te gebruiken. Als voor jou iets erg veel tijd kosten en niet veel op zal leveren, volg deze tip dan niet op. De tips zijn geschreven voor algemeen gebruik en zullen door de lezer moetn worden beoordeeld op het nut voor zijn of haar invloed.
  4. Internet: de technologie die we niet meer kunnen wegdenken uit onze dagelijkse bezigheden. Iedereen gebruikt het! We spenderen met zijn allen uren aan surfen, Twitteren, Facebooken etc. Met dit gegeven in je achterhoofd, weet je ook dat de kans groot is dat jouw doelgroep ook op het internet te vinden is en dat het internet dus bij uitstek het middel is om te benutten om jouw doelgroep te bereiken. Als jij je business wilt laten groeien, dan zijn het internet en de social media dé middelen om in te zetten. Dus wordt het hoog tijd om je online invloed te vergroten. Maar hoe doe je dat effectief, zonder dat je dagen verspilt met eindeloos gesurf, irritant getweet en comments die niets toevoegen? Om je op weg te helpen, heb ik hier 25 tips om maximale invloed te creëren met minimale inspanning: [*]Stop met praten over je producten en diensten. Mensen vinden producten en diensten niet belangrijk, ze vinden zichzelf veel belangrijker. Zet je klanten en hun problemen dan ook in de spotlights. [*]Deel kennis waar anderen behoefte aan hebben. Als mensen vragen stellen en je weet het antwoord, deel het. Je wordt dan al snel als De Expert gezien. [*]Wij delen veel informatie die de meeste bedrijven voor zichzelf houden. [*] Door het goede en het slechte te delen, ontwikkel je geloofwaardigheid en vertrouwen. [*]Wees consistent! Daarmee laat je zien dat je gecommitteerd bent. Je wekt vertrouwen op wanneer je boodschap en communicatie consistent zijn. [*]Handel altijd met integriteit en oprechtheid. Dat is eenvoudiger dan je op een bepaalde manier voor te doen of op ‘de juiste manier’ te handelen. [*]Heb een heldere visie. Niemand is bereid je te volgen als het niet duidelijk is waar je naar toe gaat. [*]Maak online contact met mensen, en ontmoet deze mensen vervolgens in het echt, offline. [*]Ontwikkel content dat ergens voor staat, dat het verschil maakt. [*]Mensen worden aangetrokken door je verhaal, of niet. Zorg dus dat je verhaal de moeite waard is. [*]Zorg dat je content in lijn is met wie jij bent. Wees niet bang om een mening te hebben. [*]Focus is belangrijk. Het is moeilijk om en expert te worden in allerlei gebieden, dus zorg ervoor dat jij bekend wordt in jouw vakgebied. [*]Maak (video)content over jouw expertise, en distribueer het over het internet. [*]Maak een pagina over jouw business aan op Facebook. Maak een welkomstpagina met een cadeau voor het ‘liken’ van jouw pagina en plaats altijd goede content. [*]Maak mensen om je heen succesvoller dan je zelf bent. [*]Praat over de dingen waar je verstand van hebt. De reden waarom het Business Bootcamp blog werkt, is omdat ik weet waar ik over praat. [*]Wees niet bang om in de kijker te staan bij andere mensen. [*]Zorg dat je iets goeds te vertellen hebt. [*]Herhaal je tweets. Je hoeft niet altijd origineel te zijn, maar zorg er wel voor dat je elke keer iets van waarde biedt. [*]Vind een specifieke niche en beheers deze niche. [*]Word actief in de communities van anderen. Kom uit je eigen hoofd en begeef je in de ruimte van anderen. [*]Veel mensen zijn bang om te praten. Als je voor hen spreekt zullen ze naar je luisteren. [*]Vind uit welke sociale netwerken je klanten gebruiken en zorg dat je er voor ze bent wanneer ze je nodig hebben. [*]Zelfexpressie is het nieuwe entertainment. Zet mensen aan het praten. Ik had een zeer succesvolle respons op de simpele vraag “waar ben je dankbaar voor? “ [*]Geef zoveel mogelijk. We staren ons vaak blind op wat we willen krijgen. Terwijl het zo is dat hoe meer je geeft, hoe meer je ontvangt. [*]Interview, citeer en associeer je met experts. [*]Zorg dat je feedback krijgt. Hoe zien zij jou? Zorg dat anderen kijken naar wat je doet en hebt. Wat vinden zij dat je kunt verbeteren? Zo, bij deze… 25 van de krachtigste tips om je invloed online te vergroten. Uiteraard zijn deze tips stuk voor stuk geschikt als tweets… Want wat heb je tenslotte aan wijsheid als je het niet gebruikt en deelt? En nu is het aan jou… Wat is jouw favoriete tip en waarom? Hoe kun je deze tip met ingang van vandaag implementeren in je business? Heb je nog andere tips die we allemaal zouden moeten weten? Plaats jouw antwoord in het commentaarveld hieronder – dat is meteen een goede stap om jouw invloed online te vergroten…
  5. Frans, Binnen Open Circles Academy zijn we werkzaam met een team. Ik (Nisandeh) lees en reageer ook zelf! (echter, niet op alles) De posts op verschillende madia kanalen zoals deze worden door het team (in combinatie met mij) gedaan. Om zo actief en snel mogelijk te zijn met de online activiteiten zijn er inderdaad wel meerdere "moderators". ps. De nederlandse taal is geen vreemde taal voor mij.
  6. michelleodie, Ik herken erg veel in je opmerking. Mijn bedrijf is ook erg afhankelijk van 1 persoon: ik zelf. Voor de langere termijn zijn we met het bedrijf dan ook opzoek naar een oplossing om deze afhankelijkheid te verminderen. Tot op heden is hiervoor echter nog geen concreet plan. Maar die moet er komen! Op jouw succes!
  7. Door jullie comments te lezen en te luisteren naar de conversatie wordt het duidelijk voor me dat één van de dingen die van een zelfstandige een echte ondernemer maakt, zijn manier van denken is. Een ondernemer heeft een visie en vanuit zijn toewijding aan dit bredere beeld, kiest hij de beste lange-termijnstrategiën om zijn visie te bereiken. Een zelfstandige daarentegen is opportunistisch en gebruikt korte-termijntactieken om elke kans die zich aandient te grijpen. Een zelfstandige is reactief, een ondernemer is proactief. De zelfstandige is het centrum van zijn business. Oftewel – geen eigenaar betekent geen business. Voor de echte ondernemer zijn de klanten het centrum van zijn onderneming – hij is steeds minder essentieel voor zijn onderneming. Het gevolg is dat de onderneming van de ondernemer een asset wordt die elk jaar meer waard wordt. Op enig moment kan het worden overgedragen aan een ander of worden verkocht. De business van de zelfstandige daarentegen groeit slechts zoveel als de zelfstandige zelf zijn klanten kan bedienen (er zijn slechts 24 uren in een dag) en wanneer de zelfstandige ermee wil ophouden, heeft zijn business geen waarde (zonder de eigenaar) en kan niet worden verkocht. Dit besef zou een wake-up call moeten zijn voor iedereen die zijn business leidt als een zelfstandige in plaats van als een ondernemer. Op jouw succes!
  8. Danny, Het "niet bereikbaar zijn" lijkt mij niet de juiste optie. Je moet altijd bereikbaar zijn voor je klanten. Hier wordt veel gesproken over opdracht gevers, maar vergeet je klanten niet. De beste optie om niet gestoord te worden en je focus te kunnen behouden is om een servicebureau in te schakkelen. Er zijn bedrijven die op zeer profesionele manier de telefoon voor je kunnen aannemen. Besteeds dit dus uit! Kijk maar eens bij Google onder de noemer "telefoon service". Op die manier ben je als bedrijf toch bereikbaar, kunnen zeer belangrijke telefoontjes worden doorgezet en behoud jij de focus. Op jouw succes, Nisandeh Neta
  9. Zo te lezen stroomt er ondernemers bloed door je aderen. Ondernemen is hard werken in het begin, maar met de juiste stappen en met het juiste systeem kan jouw business een succes worden. Zelf geeft ik training in hoe je succesvol een bedrijf opzet. Ik geef veel tips op mijn blog en via twitter. Zoek me eens op via het internet. Als startende ondernemer (maakt niet uit welke leeftijd) is hulp, tips en ervaring van een ander altijd goed. Op jouw succes! Nisandeh Neta
  10. Tamurt, Een goed initatief. Ik heb in mijn netwerk erg veel ondernemers en starters zitten. Misschien kan ik iets voor je doen. Zoek mij eens op via LinkedIn en nodig mij uit om te conecten. Wie weet dat we iets voor elkaar kunnen betekenen in de toekomst. Op jouw succes! Nisandeh Neta
  11. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  12. Ik vind dit een erg leuk topic: Het delen van Yes momenten! Voor ondernemers (waar onder ikzelf) is het erg goed om te lezen dat er succes behaald is. Dit geeft mij energie en enthousiasme. Binnen mijn organisatie staan we altijd even stil bij een Yes-moment met zijn allen. Is er een doel bereikt dan moet je daar bij stil staan. Wat ging er goed en wat kan de volgende keer beter. Een Yes-moment is voor mij ook een evaluatie moment. Op jouw succes! Nisandeh Neta
  13. Als ik je maar één ding kon leren over marketing … … dan zou het dit zijn: {mod-edit: rest van de promopraat verwijderd}
  14. Dank je wel Frans, It works! Op jouw succes, Nisandeh
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.