Jump to content

ProBizniz-2-Business: Online lead generation in B2B

Agenda
R van Putten

Event details

Welke online trends, digitale technologieën en innovatieve tools moet u als ondernemer kennen? Hoe vertaalt u uw strategie in concrete resultaten? Hoe kunt u online meer leads genereren binnen de B2B?

Het antwoord op deze en nog veel meer vragen krijgt u tijdens het PB2B-evenement op 3 oktober in het Beurs-WTC in Rotterdam.

400 professionals vinden tijdens deze avond een plek om te netwerken, te leren en inspiratie op te doen. Diverse experts binnen hun vakgebied delen hun kennis met u op deze avond in het Beurs-WTC.

 

Wie kunt u verwachten?

 

Steven van Belleghem PhD

 

Organisaties die succesvol willen worden en blijven zich moeten transformeren tot conversation companies. Bedrijven denken er met een Facebookpagina en Twitteraccount wel te zijn ten aanzien van conversaties. Maar dat zijn vooral schijnconversaties. Conversation companies benutten hun conversatiepotentieel optimaal. En dat zorgt voor zowel nieuwe als oude tevreden klanten.

 

Martijn Arts MSc

 

Online trends, digitale technologieën en innovatieve tools – de ontwikkelingen zijn sneller het aanpassingsvermogen van bedrijven. Maar wat moet je als B2B bedrijf absoluut weten en kunnen om te overleven? En waar haal je de inspiratie vandaan om de eerste of de vervolgstap te zetten?

 

Katherine Kucherenko MSc

 

Vele B2B bedrijven hebben een ondernemingsstrategie en doelstellingen die gehaald moeten worden. En velen zijn tegenwoordig aanwezig op LinkedIn, Facebook en Twitter. Maar hoe zorg je er voor dat de ondernemingsdoelstellingen naar een concrete en meetbare online activiteiten worden vertaald? Hoe maak je aantoonbaar of ‘Social’ leads binnenbrengt?

 

Koen de Witte MSc

 

Iedereen voelt de druk door Social. We moeten anders reageren, snel reageren, maar vooral ook slimmer. Technologie kan helpen om door het bos de bomen te zien. En je hoeft niet de hele dag online te zijn of veel mensen aan te nemen, je kunt jouw sales & marketing activiteiten automatiseren. Social Media speelt een sterk beïnvloedende rol in het leadmanagement. Maar hoe moet je als bedrijf dat inrichten?

 

Sharif Khalladi

 

“Mensen willen van mensen horen, niet van bedrijven”. Reputatiemanagement en netwerken zijn altijd belangrijk voor B2B bedrijven geweest. En Social Media kan daar een enorme bijdrage aan leveren. Er is een model waar je als B2B bedrijf direct mee aan de slag kan gaan om de stap richting Social te zetten. Met als gevolg: meer leads en hogere conversie.

 

Hella Hueck, bekend van onder meer RTLZ, zal deze avond optreden als dagvoorzitter.

 

Het belooft een avond te worden waar u veel nieuwe kennis zult krijgen om uw business op een hoger niveau te brengen. Aansluitend kunt op de netwerkborrel in contact komen met de sprekers en de andere aanwezige business professionals.

Website

Naar website van evenement

Organisator

ProBizniz

Prijs

349


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept