Jump to content

De toekomst van de marketeer

    

Agenda
Heldergroen

Event details

In de Week van de Circulaire Economie organiseert communicatiebureau Heldergroen samen met Pakhuis de Zwijger een event voor marketeers en vakmedia. Op 7 februari komen A-merken, bekende disruptors en wetenschappers samen in CIRCL te Amsterdam om de toekomst van de marketeer te onderzoeken.

 

De wereld zoals we die kennen, is flink aan het veranderen. We staan voor grote uitdagingen op het gebied van duurzaamheid, maar gelukkig zijn er ook oplossingen voorhanden. Voor een systeemverandering is iedereen nodig. Juist ook marketeers.Maar wat doet die marketeer in de toekomst? En hoe maak je bijvoorbeeld een circulair merk groot en een groot merk circulair?

 

Juist de marketeer kan bijdragen aan de toekomst

Sander Veenendaal van Heldergroen ziet marketing als cruciaal voor alle transities. “Als je de toekomst niet voor je ziet, kun je haar ook niet realiseren,” zegt Veenendaal. “Marketeers creëren met hun merken magneten die het toekomstbeeld aantrekken. Geen advertising maar letterlijk magnetising. Iedere dag merken wij in de praktijk dat mensen echt wel willen veranderen maar vaak gewoon niet durven te geloven dat verandering mogelijk is. Taal en beeld geven daarin vertrouwen. Zien is geloven dát het kan. Dat weten, is een grote kans.”

 

Keynote speaker: Thomas Kolster

Ongetwijfeld een van de hoogtepunten van het event is de keynote speech van marketing-activist Thomas Kolster. Hij is entrepreneur en oprichter van de Deense organisatie Goodvertising Movement. Ook is hij auteur van de boeken Goodvertising (2012) en The Hero Trap (2020) en een bekende naam in de wereld van duurzaam ondernemen. Kolster werkt vanuit een simpele doeltreffende overtuiging: ‘Change begins with you!’

 

Programma ‘De toekomst van de marketeer’

De line-up bestaat uit inspirerende sprekers, voorlopers en vernieuwers die met elkaar in gesprek gaan over de skills van de marketeers van de toekomst. Zij gaan samen met het publiek op zoek naar succesformules van circulaire merken. Daarnaast neemt team Heldergroen de merken van deelnemende marketeers in 5 minuten onder de loep: een ludieke quick-scan van de circulaire waarzegger.

·       13.00 – 13.30 uur: Inloop en registratie

·       13.30 – 15.00 uur: Plenair gedeelte met onder andere Thomas Kolster, Annick de Witt en Sander Veenendaal

·       15.00 – 15.15 uur: Pauze

·       15.15 – 17.00 uur: Breakout sessies met onder andere Thomas Kolster, Seepje, Kromkommer en Heldergroen

·       17.00 uur: Borrel en inloopspreekuur met de experts van de middag

 

Informatie en aanmelden

Ben jij als marketeer graag klaar voor de toekomst? Meld je dan snel aan, er is een beperkt aantal plaatsen. Ga naar: https://www.heldergroen.nl/stories/week-circulaire-economie/


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept