Ga naar inhoud

De toekomst van de marketeer

    

Agenda
Heldergroen

Details evenement

In de Week van de Circulaire Economie organiseert communicatiebureau Heldergroen samen met Pakhuis de Zwijger een event voor marketeers en vakmedia. Op 7 februari komen A-merken, bekende disruptors en wetenschappers samen in CIRCL te Amsterdam om de toekomst van de marketeer te onderzoeken.

 

De wereld zoals we die kennen, is flink aan het veranderen. We staan voor grote uitdagingen op het gebied van duurzaamheid, maar gelukkig zijn er ook oplossingen voorhanden. Voor een systeemverandering is iedereen nodig. Juist ook marketeers.Maar wat doet die marketeer in de toekomst? En hoe maak je bijvoorbeeld een circulair merk groot en een groot merk circulair?

 

Juist de marketeer kan bijdragen aan de toekomst

Sander Veenendaal van Heldergroen ziet marketing als cruciaal voor alle transities. “Als je de toekomst niet voor je ziet, kun je haar ook niet realiseren,” zegt Veenendaal. “Marketeers creëren met hun merken magneten die het toekomstbeeld aantrekken. Geen advertising maar letterlijk magnetising. Iedere dag merken wij in de praktijk dat mensen echt wel willen veranderen maar vaak gewoon niet durven te geloven dat verandering mogelijk is. Taal en beeld geven daarin vertrouwen. Zien is geloven dát het kan. Dat weten, is een grote kans.”

 

Keynote speaker: Thomas Kolster

Ongetwijfeld een van de hoogtepunten van het event is de keynote speech van marketing-activist Thomas Kolster. Hij is entrepreneur en oprichter van de Deense organisatie Goodvertising Movement. Ook is hij auteur van de boeken Goodvertising (2012) en The Hero Trap (2020) en een bekende naam in de wereld van duurzaam ondernemen. Kolster werkt vanuit een simpele doeltreffende overtuiging: ‘Change begins with you!’

 

Programma ‘De toekomst van de marketeer’

De line-up bestaat uit inspirerende sprekers, voorlopers en vernieuwers die met elkaar in gesprek gaan over de skills van de marketeers van de toekomst. Zij gaan samen met het publiek op zoek naar succesformules van circulaire merken. Daarnaast neemt team Heldergroen de merken van deelnemende marketeers in 5 minuten onder de loep: een ludieke quick-scan van de circulaire waarzegger.

·       13.00 – 13.30 uur: Inloop en registratie

·       13.30 – 15.00 uur: Plenair gedeelte met onder andere Thomas Kolster, Annick de Witt en Sander Veenendaal

·       15.00 – 15.15 uur: Pauze

·       15.15 – 17.00 uur: Breakout sessies met onder andere Thomas Kolster, Seepje, Kromkommer en Heldergroen

·       17.00 uur: Borrel en inloopspreekuur met de experts van de middag

 

Informatie en aanmelden

Ben jij als marketeer graag klaar voor de toekomst? Meld je dan snel aan, er is een beperkt aantal plaatsen. Ga naar: https://www.heldergroen.nl/stories/week-circulaire-economie/


Aanbevolen reacties

Er zijn geen reacties om weer te geven.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Verberg sidebar
  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.