Jump to content

TCD

    

Agenda
Marc Schepper

Event details

De online verkoop van producten en diensten blijft groeien. Klassieke retailers hebben de weg naar het internet gevonden en gaan steeds verder in het doorvoeren van een multichannel strategie. De ontwikkeling van het online kanaal krijgt vorm door toepassing van echt goede crm, adequate klantenservice en een gepersonaliseerde webomgeving. Ook de mening en het aankoopgedrag van andere consumenten heeft invloed op uw klant. Zo wordt online winkelen een persoonlijke ervaring. U zult voor uw klant die ervaring keer op keer mogelijk moeten maken. Hoe u dat doet? TCD: open voor u!

Organisator

tcd


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept