Ga naar inhoud

TCD

    

Agenda
Marc Schepper

Details evenement

De online verkoop van producten en diensten blijft groeien. Klassieke retailers hebben de weg naar het internet gevonden en gaan steeds verder in het doorvoeren van een multichannel strategie. De ontwikkeling van het online kanaal krijgt vorm door toepassing van echt goede crm, adequate klantenservice en een gepersonaliseerde webomgeving. Ook de mening en het aankoopgedrag van andere consumenten heeft invloed op uw klant. Zo wordt online winkelen een persoonlijke ervaring. U zult voor uw klant die ervaring keer op keer mogelijk moeten maken. Hoe u dat doet? TCD: open voor u!

Organisator

tcd


Aanbevolen reacties

Er zijn geen reacties om weer te geven.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Verberg sidebar
  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.