Advies nodig ivm verkoop en wie mij daarmee het beste kan helpen

Higherlevel.nl
  Bedrijfsstrategie, ondernemingsplannen en bedrijfsprocessen
  Commercie en marketing
Pagina's: [1]
Auteur  Onderwerp: Advies nodig ivm verkoop en wie mij daarmee het beste kan helpen (2059 keer gelezen)
NECAnGeL
Super Senior

« NECAnGeL Gepost op: 28 november 2017, 11:43 »

Mijn SEO bedrijf groeit de laatste tijd behoorlijk snel en kom tijd te kort om nog alles zelf te kunnen realiseren. Nu wil ik de verkoop gaan uitbesteden maar twijfel of ik met een bedrijf, freelancer of student in zee moet gaan.

Helaas heb ik nog niet de middelen om iemand aan te nemen  in dienst voor op dit moment, maar zal niet al te lang meer duren.

Wat is dus wijsheid om te doen en misschien wat tips met of links naar personen die mij zouden kunnen helpen.

gr Rik

Hans van den Bergh
Verrassend Gastvrije Ondernemer
Ambassadeur
Legend

Re: Advies nodig ivm verkoop en wie mij daarmee het beste kan helpen
« Hans van den Bergh Antwoord #1 Gepost op: 28 november 2017, 12:25 »

Ik adviseer je om eerst zelf een verkooptraining te volgen, daarmee vergroot jij je Vaardigheden en Kennis om vanuit een juiste grondhouding acquisitie te voeren. Als je dan nog vindt dat je voor de verkoop iemand anders in moet schakelen, heb je ook het inzicht om de juiste partij (bedrijf, freelancer, of student) te selecteren.

Succes & Groet,
Hans van den Bergh
Horeca- & Recreatieondernemer Herberg De Witte Boerderij (& Het Lopster Veerhuis m.i.v. 01/03/'18) http://herbergdewitteboerderij.nl
DaMedia
Printing on demand, mailingen, databases, loten
Legend

« DaMedia Antwoord #2 Gepost op: 28 november 2017, 13:39 »

Als je al tijd te kort komt moet je dan wel een verkoper aanstellen om nog meer werk binnen te halen?
Stel dat het weer rustiger wordt dan doe je zelf even weer verkoop of en Adwordscampagne en dan is het weer druk genoeg.
Maar als je de verkoop wel wilt uitbesteden zou ik de opdracht bij een bedrijf neerleggen. Kost waarschijnlijk het minste aantal uren om nieuwe opdrachten te krijgen. Student is goedkoper maar wellicht veel minder ervaring.

NECAnGeL
Super Senior

« NECAnGeL Antwoord #3 Gepost op: 28 november 2017, 15:12 »

Quote : DaMedia op 28 november 2017, 13:39
Als je al tijd te kort komt moet je dan wel een verkoper aanstellen om nog meer werk binnen te halen?
Stel dat het weer rustiger wordt dan doe je zelf even weer verkoop of en Adwordscampagne en dan is het weer druk genoeg.
Maar als je de verkoop wel wilt uitbesteden zou ik de opdracht bij een bedrijf neerleggen. Kost waarschijnlijk het minste aantal uren om nieuwe opdrachten te krijgen. Student is goedkoper maar wellicht veel minder ervaring.

Bedankt voor je reactie maar ik wil juist niet het sales gedeelte opnemen. Ik ben liever bezig met het realiseren van betere rankings voor de klanten. Hier ben ik vele sterker in en kan daar nog behoorlijk wat uren in kwijt als iemand de sales op zich neemt.

heb je ervaring met een bedrijf en waar moet ik dan op zoeken om de juiste te vinden ?

NECAnGeL
Super Senior

« NECAnGeL Antwoord #4 Gepost op: 28 november 2017, 15:14 »

Quote : Hans van den Bergh op 28 november 2017, 12:25
Ik adviseer je om eerst zelf een verkooptraining te volgen, daarmee vergroot jij je Vaardigheden en Kennis om vanuit een juiste grondhouding acquisitie te voeren. Als je dan nog vindt dat je voor de verkoop iemand anders in moet schakelen, heb je ook het inzicht om de juiste partij (bedrijf, freelancer, of student) te selecteren.

Dit is iets wat ik juist niet meer zie zitten om me op een sales training te storten. Ik snap wel jou punt maar ik moet gewoon snel iemand hebben die me kan helpen.

Hans van den Bergh
Verrassend Gastvrije Ondernemer
Ambassadeur
Legend

« Hans van den Bergh Antwoord #5 Gepost op: 28 november 2017, 15:58 »

Een goede salestraining hoeft maar één dag te duren en geen kapitalen te kosten, dan ben je echt beslagen ten ijs.
Of je zoekt iemand die het voor je kan doen op no-cure-no-pay en dan laat je die in een dag trainen, en als je dan zelf ook meteen de training volgt, weet jij ook precies van de hoed en de rand.

Succes & Groet,
Hans van den Bergh
Horeca- & Recreatieondernemer Herberg De Witte Boerderij (& Het Lopster Veerhuis m.i.v. 01/03/'18) http://herbergdewitteboerderij.nl
NECAnGeL
Super Senior

« NECAnGeL Antwoord #6 Gepost op: 28 november 2017, 16:07 »

Quote : Hans van den Bergh op 28 november 2017, 15:58
Een goede salestraining hoeft maar één dag te duren en geen kapitalen te kosten, dan ben je echt beslagen ten ijs.
Of je zoekt iemand die het voor je kan doen op no-cure-no-pay en dan laat je die in een dag trainen, en als je dan zelf ook meteen de training volgt, weet jij ook precies van de hoed en de rand.

dat is inderdaad wel een idee.

TwaBla
Raad van Advies
Legend

« TwaBla Antwoord #7 Gepost op: 28 november 2017, 16:42 »

Wat zijn je ervaringen met de eerdere bureaus waar je mee gewerkt hebt?

De donkere kant van Bruna. Kunsthal 10 maart tot 19 augustus
Norbert Bakker
Heeft gelukkig meer verstand van verzekeren
Moderator

« Norbert Bakker Antwoord #8 Gepost op: 28 november 2017, 16:50 »

Quote : TwaBla op 28 november 2017, 16:42

Dat zijn geen bureau's waarmee hij heeft samengewerkt, dat is zijn bedrijf waarvoor hij de vraag nu stelt.
TwaBla
Raad van Advies
Legend

« TwaBla Antwoord #9 Gepost op: 28 november 2017, 16:59 »

Oeps, ik meende dat het een gids voor opdrachtgevers was.   

De donkere kant van Bruna. Kunsthal 10 maart tot 19 augustus
NECAnGeL
Super Senior

« NECAnGeL Antwoord #10 Gepost op: 28 november 2017, 19:04 »

Quote : Norbert Bakker op 28 november 2017, 16:50
Quote : TwaBla op 28 november 2017, 16:42

Dat zijn geen bureau's waarmee hij heeft samengewerkt, dat is zijn bedrijf waarvoor hij de vraag nu stelt.

svenh
Super Senior

« svenh Antwoord #11 Gepost op: 29 november 2017, 22:00 »

Deze verkoop moet je zelf doen.

Als je het niet kan (of niet durft   dan ben je het best af als je dat gaat leren.

Als je het bij iemand anders op het bordje wilt schuiven je blijft ZELF verantwoordelijk.

En dat kan je alleen zijn als je weet wat er moet gebeuren, hoe dat moet en hoe je resultaat meet.

Ik wilde het eigenlijk ook niet en heb toen de cursus "Hoe schrijf ik een goede verkoopbrief" gevolgd bij de ptt.
Dat was de best renderende fl 295,-- die ik ooit heb besteed.

Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk: http://www.svendingtray.com
Pagina's: [1]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons