Linkbuilding

Pagina's: 1 2 3 [4]
Auteur  Onderwerp: Linkbuilding (3339 keer gelezen)
TwaBla
Legend

Re: Linkbuilding, heeft dat nog wel zin?
« TwaBla Antwoord #45 Gepost op: 30 april 2017, 01:52 »

Quote : exhaeller op 30 april 2017, 00:31
Dus je vindt dat ik hier wel gebruik van moet maken als ik het goed begrijp.

Nee hoor.

Ik bedoel alleen maar dat er adviseurs (en zelfs tools) zijn die de effectiviteit van uiteenlopende aanvoerstromen vergelijken. Kijk bv eens naar Adcurve 

MichielR.
Newbee

Re: Linkbuilding
« MichielR. Antwoord #46 Gepost op: 7 mei 2017, 11:32 »

Quote : Shanice & Guanita op 26 april 2017, 19:24
@EdovanSanten grappig dat wilde ik net vragen. Hoe zit dat nou. Ik zie sommigen met links en anderen zonder. De 1 met een geoptimaliseerde handtekening en de ander gewoon met een blote link om het zo maar even te noemen.

Wat willen jullie hier mee bereiken en is het niet gewoon Nofollow?

Zijn jullie niet bang dat Google dit als spam ziet helemaal omdat de tekst en de link overal hetzelfde is en waarschijnlijk in de meeste gevallen niet eens relevant. Ik zie zelfs profielen met 3 links in hun handtekening.

Ik moet ons profiel nog even updaten maar ik zit nog wel met deze vraag. Jullie hebben duidelijk meer expertise dan mij en als iedereen het doet dan zal het heus wel goed zijn.

Maar zou het fijn vinden als iemand hier onderbouwing kan geven.

Dank alvast.   

Voor mijn gevoel loopt de Google webmaster tool altijd achter; als je snel wilt kunnen schakelen op backlinks zijn tools zoals monitoring backlinks daarom wel handig in mijn optiek..
Rik99
Super Senior

« Rik99 Antwoord #47 Gepost op: 7 mei 2017, 11:43 »

Quote : MichielR. op  7 mei 2017, 11:32
Voor mijn gevoel loopt de Google webmaster tool altijd achter; als je snel wilt kunnen schakelen op backlinks zijn tools zoals monitoring backlinks daarom wel handig in mijn optiek..

Volgens mij maken de "backlink monitoring"-tools allemaal gebruik van Google Analytics en Google webmaster tools. Die hebben echt niet zelf crawlers draaien om die backlinks te vinden.

Het enige is dat ze die gegevens continue controleren.
MichielR.
Newbee

« MichielR. Antwoord #48 Gepost op: 7 mei 2017, 11:52 »

Quote : Rik99 op  7 mei 2017, 11:43
Quote : MichielR. op  7 mei 2017, 11:32

Volgens mij maken de "backlink monitoring"-tools allemaal gebruik van Google Analytics en Google webmaster tools. Die hebben echt niet zelf crawlers draaien om die backlinks te vinden.

Het enige is dat ze die gegevens continue controleren.

Wellicht is een combinatie van beide dan het beste ;-)
Ridderflex & Plastics
Newbee

« Ridderflex & Plastics Antwoord #49 Gepost op: 19 mei 2017, 15:39 »

Volgens mij loopt de Google webmaster tool ook altijd achter. Het duurt vaak even voordat Google nieuwe links oppakt. Je kunt via moz.com goed zien of je stijgt in DA of PA waarde.
Pagina's: 1 2 3 [4]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons