Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen?

Higherlevel.nl
  Bedrijfsstrategie, ondernemingsplannen en bedrijfsprocessen
  Commercie en marketing
  Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen?
Pagina's: 1 2 3 [4]
Auteur  Onderwerp: Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen? (1824 keer gelezen)
Hoofdgebruiker
Super Senior

Re: Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen?
« Hoofdgebruiker Antwoord #45 Gepost op: 19 mei 2017, 10:37 »

Lijkt me een mooie afsluiter!

Oké even heel snel dan:

Quote:
Waar wil je eigenlijk feedback op?

Heb ik alles goed overgenomen/gekopieerd eigenlijk? Alles goed verwoord? Zou jij er zelf iets aan hebben? Deel jullie mening, ben benieuwd.

En graag zou ik van alle bijdragers willen weten of zij credits willen ontvangen, nu eerst nog haast niet gedaan, geen idee of zij met dit artikel geassocieerd willen worden?

(besef je even hoe waardevol dit is voor de community, dit kan me zo gelukkig maken, iedereen heeft nu een stappenplan voorhanden om zoveel opdrachten te werven als hij/zij zelf wil, begrijp je nu waarom ik dit heb gedaan, dit is toch geweldig, als je dit niet gelukkig maakt! Problemen oplossen! Iedereen kan nu lekker aan de slag! Ben je zzp / zelfstandige en heb je géén opdrachten? Bekijk het artikel!    Heerlijk dit!!!!! #passie)

En door.

Cosara
Europhile
Legend

« Cosara Antwoord #46 Gepost op: 19 mei 2017, 11:14 »

Quote : Hoofdgebruiker op 19 mei 2017, 10:37
Heerlijk dit!!!!! #passie) En door.

“Follow your heart but take your brain with you.”

Alfred Adler

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe
Hoofdgebruiker
Super Senior

Re: Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen? 1 reus
« Hoofdgebruiker Antwoord #47 Gepost op: 19 mei 2017, 11:19 »

Quote:
Alfred Adler

Leuk! Ik zal eens contact met die man opnemen!

Hoofdgebruiker
Super Senior

« Hoofdgebruiker Antwoord #48 Gepost op: 19 mei 2017, 11:33 »

En het klopt trouwens, nieuwe informatie maakt telkens een shot dopamine aan, daardoor raak je eraan verslaafd, zie 1:
http://helloendless.com/10-ways-to-increase-dopamine-to-boost-your-productivity/
http://lifehacker.com/novelty-and-the-brain-why-new-things-make-us-feel-so-g-508983802...

Quote:
So why do dopamine neurons treat information as a reward? It’s easy to see how treating information this way might be a useful evolutionary adaptation. For many animals, each day consists of numerous decisions that pertain to eating, reproducing and socializing. Obviously, having access to more relevant information – such as knowing where the food is located - allows animals to make better decisions. Furthermore, having access to such information might give us better control over our environment, thus increasing our chances of survival.

https://www.scientificamerican.com/article/are-we-addicted-to-inform/

Highio
Moderator

Re: Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen? 1 reus
« Highio Antwoord #49 Gepost op: 19 mei 2017, 11:36 »

Deze slowchat gaat voorlopig op slot voor modoverleg. Overweging volgt over het weekend. Werkze nog allemaal!

Modgroet,

Highio
Pagina's: 1 2 3 [4]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons