Waar kan ik ondernemingsplan laten schrijven?

Pagina's: 1 [2]
Auteur  Onderwerp: Waar kan ik ondernemingsplan laten schrijven? (10251 keer gelezen)
Ties [r.i.p.]
Financial consultant
Expert Member
Legend

Re: Waar kan ik ondernemingsplan laten schrijven?
« Ties [r.i.p.] Antwoord #15 Gepost op: 8 september 2011, 15:07 »

Hoi Jag uar,

Lees maar eens mijn handleiding voor het schrijven van een businessplan, een serie artikelen hier op ons prachtige forum:
- deel I
- deel II

etc.

Er zijn er 10 dacht ik. Op mijn website heb ik ze gebundeld in een document (onder news en dan articles).

Succes ermee!

Ties

Sandra.
Legend

« Sandra. Antwoord #16 Gepost op: 8 september 2011, 15:25 »

Quote : HAO op  8 september 2011, 12:11
...
Je ziet maar weer dat er vele visie's zijn op ondernemen, opmerkelijk is wel dat de meeste "raadgevers" zelf geen ondernemer zijn maar wel op de zijkant staan om kritiek te leveren maar je niet verder op weg helpen.
...

Wie bedoel je precies met "raadgevers"?

HAO
Horeca Advies en Ontwikkeling
Newbee

« HAO Antwoord #17 Gepost op: 10 september 2011, 12:48 »

Quote : Jag_uar op  8 september 2011, 14:41
Quote : Annedien Hoen op  8 september 2011, 10:25
Ik wil het wel voor je schrijven. Mijn tarief hiervoor is € 20.000. Mail me maar!

Kijk dat bedoel ik, met geld kan je alles kopen  . Ben ooit voor 2500eurie  lichter in mijn portemonnee door een zogenaamd businessplan schrijven uit maarssen. Zonder enige marketing (onderzocht) cijfers enz. in het plannetje van 50pagina tellend bundel.

En ?? Hoe is het afgelopen ??
HAO
Horeca Advies en Ontwikkeling
Newbee

« HAO Antwoord #18 Gepost op: 10 september 2011, 13:05 »

Quote : Sandra. op  8 september 2011, 15:25
Quote : HAO op  8 september 2011, 12:11
...
Je ziet maar weer dat er vele visie's zijn op ondernemen, opmerkelijk is wel dat de meeste "raadgevers" zelf geen ondernemer zijn maar wel op de zijkant staan om kritiek te leveren maar je niet verder op weg helpen.
...

Wie bedoel je precies met "raadgevers"?

Het was bij wijze van spreken (De beste stuurlui staan aan de wal) beste Sandra, maar om je gerust te stellen bedoelde ik niemand in het bijzonder. het is een heel oud gezegde. En komt uit de rotterdamse haven circa 1843 en betekent zoveel als (1.mensen die zelf niets ondernemen hebben vaak de grootste mond over wat een ander probeert tot stand te brengen) deze heb ik even opgezocht in de dikke van dale om er zeker van te zijn dat ik het goed uitleg.
Maar om een lang verhaal kort te maken is het verhaal dat iemand zich meld en vriendelijk vraagt of iemand hem kan helpen en zijn we nu vele commentaren verder, maar is de beste man nog steeds niet geholpen, en is het nu zo ver dat er een discussie over een discussie komt.
Als (succesvol) ondernemer ben ik gewend om korte slagen te maken en de koe bij de horens te vatten.
Ik hoop naar behoren antwoord op je vraag gegeven te hebben, en bedank je via deze weg voor je constructieve bijdrage aan dit topic !!

Groetjes Leon
henkh
Organisatie HL Dag
Legend

« henkh Antwoord #19 Gepost op: 10 september 2011, 14:00 »

Quote:
Maar om een lang verhaal kort te maken is het verhaal dat iemand zich meld en vriendelijk vraagt of iemand hem kan helpen en zijn we nu vele commentaren verder, maar is de beste man nog steeds niet geholpen, en is het nu zo ver dat er een discussie over een discussie komt.

? als ik de diverse reacties zie word er toch wel hulp aangeboden. Erger vind ik het dat Herman1987  een topic start met het plaatsen van een vraag en vervolgens het hier bij laat. Als Manon vraagt of hij wat meer kan vertellen blijft het stil.  

Rieel-schoonmaak
Bart Rietjens
Newbee

« Bart Rietjens Antwoord #20 Gepost op: 5 december 2017, 15:33 »

Na het lezen van dit topic heb ik bij verschillende plekken informatie opgevraagd, uiteindelijk ben ik gegaan voor SPAM.nl Daar ben ik enorm tevreden over!

[Mod edit: spam voor een klant, opgemerkt dankzij een zeer oplettend lid]
« Laatste verandering: 5 december 2017, 16:14 door Norbert Bakker »
Pagina's: 1 [2]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons