Van harte welkom op ons ondernemersforum

In Memoriam : Peter Bonjernoor  Ter nagedachtenis aan hem, heffen we het glas. Ben je daar ook bij?

Tips voor betrouwbare en voordelige koeriers

Pagina's: [1]
Auteur  Onderwerp: Tips voor betrouwbare en voordelige koeriers (1725 keer gelezen)
Sunday
Junior

Tips voor betrouwbare en voordelige koeriers
« Sunday Gepost op: 27 maart 2012, 13:03 »

Beste forumleden,

Ik ben sinds kort op zoek naar een voordelige koerier om 2 keer per week een 1 of 2 pallets mee te versturen binnen Nederland.

Nu zijn er zoveel aanbieders dat ik benieuwd ben naar jullie tips en ervaringen....

TwaBla
Raad van Advies
Legend

Re: Tips voor betrouwbare en voordelige koeriers
« TwaBla Antwoord #1 Gepost op: 27 maart 2012, 13:12 »

Heb je al de andere topics over koeriers gelezen?

Pet af voor Peter
Sunday
Junior

« Sunday Antwoord #2 Gepost op: 27 maart 2012, 13:15 »

Daar heb ik doorheen gebladerd maar dat ging voornamelijk over tips voor de 'pakketservice'.

En dan worden voornamelijk de grotere bekende spelers genoemd als UPS, GLS, TNT, DHL etc.

Daar ben ik al bekend mee en wil ik juist niet mee werken, want duur, chauffeur niet te bereiken en zendingen raken nogal eens zoek.

Blous
Legend

« Blous Antwoord #3 Gepost op: 27 maart 2012, 13:19 »

Hoi Sunday,

Wat zoek je precies wellicht kan ik je een beetje op weg helpen.

Groeten,

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.
www.merchantlogistics.nl
Sunday
Junior

« Sunday Antwoord #4 Gepost op: 27 maart 2012, 13:26 »

Ik zoek een koerier met scherpe tarieven om 2 vaste dagen in de week 1 meer pallets op te halen op 1 vast adres in Nederland.

Deze dient hij de dag erop af te leveren op 2 adressen of meer in Nederland (in de driehoek Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch)

FranconiQue | Post Koerier Transport
Super Senior

« FranconiQue | Post Koerier Transport Antwoord #5 Gepost op: 31 maart 2012, 18:56 »

Kijk anders eens op koerier.pagina.nl, daar zijn er veel te vinden, ook in jouw regio.

Little Things
Senior

« Little Things Antwoord #6 Gepost op: 14 april 2012, 11:56 »

Quote : Sunday op 27 maart 2012, 13:26
Ik zoek een koerier met scherpe tarieven om 2 vaste dagen in de week 1 meer pallets op te halen op 1 vast adres in Nederland.

Deze dient hij de dag erop af te leveren op 2 adressen of meer in Nederland (in de driehoek Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch)

Heb je inmiddels een koerier gevonden? Heb zelf goeie ervaringen met een koeriersdienst uit Amstelveen. Mocht je nog iemand nodig hebben...

Iwan van Geelen
AKA doingbusiness.n l
Expert Member
Legend

« Iwan van Geelen Antwoord #7 Gepost op: 15 april 2012, 09:39 »

marktplaats, prikbord bij AH.... Ik heb goede ervaringen met gepensioneerde 'heren' die het vooral leuk vinden om nog aan de slag te zijn....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Pagina's: [1]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons