Waar werk jij?

Pagina's: 1 [2]
Auteur  Onderwerp: Waar werk jij? (775 keer gelezen)
Bob de webbouwer
Legend

Re: Waar werk jij?
« Bob de webbouwer Antwoord #15 Gepost op: 18 mei 2017, 07:57 »

Quote : Hoofdgebruiker op 17 mei 2017, 14:13
het gaat extreem veel geld kosten (veel koppen koffie van 3 euro per stuk, meerdere per dag, etc.

Er zijn ook aanbieders van flexibele werkplekken waar zowel de werkplek zelf als koffie, thee en water gratis zijn, zoals Seats 2 meet   

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.
Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.
colombo
Legend

Re: Waar werk jij?
« colombo Antwoord #16 Gepost op: 18 mei 2017, 12:17 »

Quote : Hoofdgebruiker op 18 mei 2017, 02:01
Quote:
Ik vind persoonlijk "Wanneer werk jij (het liefst)?" veel interessanter.

Da's een prettige!    Wanneer werk ik het liefst? Alleen als er geen afleiding is!   

Zelf zit ik er wat losser in. Wat mij betreft gaan privé en werk prima in zijn geheel samen en ben dus echt een prototype van het nieuwe werken. Ik ben 7x24 beschikbaar voor werk zolang mijn privé gerespecteerd wordt. Mijn ideaal zou zijn om doordeweeks van 10-14 en van 20-22 te werken en daarnaast nog wat uren in het weekend. Voordeel van dit ritme is dat je de uren overdag ook echt privé kunt gebruiken. Zelf vind ik de invloed van werk op privé onevenredig groot als je dat vergelijkt met de invloed van privé op werk. Je leeft om te leven en niet om te werken. Zoals het werk het ritme nu voorschrijft is er echter meer sprake van het tweede.

Zodra de randvoorwaarden voor bovenstaande goed ingevuld zijn volgt automatisch waar je (op welk deel van de dag) gaat werken.
Pagina's: 1 [2]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons