Van harte welkom op ons ondernemersforum

Vraag & antwoord, ervaringen & discussie, voor en door ondernemers.

Het vinden van een boekhouder

Pagina's: 1 [2]
Auteur  Onderwerp: Het vinden van een boekhouder (2011 keer gelezen)
Highio
Moderator

Re: Het vinden van een boekhouder
« Highio Antwoord #15 Gepost op: 5 november 2017, 21:53 »

Niks, behalve minderkosten en bewijskracht van (tijdige) aanlevering.

Stel dat je nu zelf een papieren factuur vergeet, wat dan? Gewoon inscannen en doorpasen, of anders toch zelf doen.

Groet,

Highio
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #16 Gepost op: 5 november 2017, 21:56 »

Heeft het geen zin om in het lokale sufferdje te adverteren voor iemand die dat parttime (en eventueel op zelfstandige basis) voor je kan doen?

De donkere kant van Dick Bruna. Kunsthal half-maart/half-augustus Zie de kracht van grafisch ontwerp.
Jasper S.
Super Senior

« Jasper S. Antwoord #17 Gepost op: 5 november 2017, 22:03 »

Quote : Highio op  5 november 2017, 21:53
Niks, behalve minderkosten en bewijskracht van (tijdige) aanlevering. Stel dat je nu zelf een papieren factuur vergeet, wat dan? Gewoon inscannen en doorpasen, of anders toch zelf doen.

Groet,

Highio

Das waar, maar alleen de bezinebonnen en etensbonnen zijn niet digitaal, als ik er daar 1 van vergeet kan die ook het kwartaal erna.
Maar ga het zeker als optie meenemen bij mijn nieuwe zoekttocht.
Ik kan namelijk best wel een medewerker/freelancer een paar uurtjes missen die het allemaal inscant. Het is verder nooit bij mij opgekomen.
Jasper S.
Super Senior

« Jasper S. Antwoord #18 Gepost op: 5 november 2017, 22:04 »

Quote : TwaBla op  5 november 2017, 21:56
Heeft het geen zin om in het lokale sufferdje te adverteren voor iemand die dat parttime (en eventueel op zelfstandige basis) voor je kan doen?

Is zeker wel een optie. Ik zal deze week de krant er eens tussenuit vissen.
Cosara
Europhile
Legend

« Cosara Antwoord #19 Gepost op: 5 november 2017, 23:57 »

Quote : Jasper S. op  5 november 2017, 21:45
Zelf doen is niet echt meer een optie, het is nu echt te druk geworden. Ik kan nu niet meer twee avonden opofferen, zonder dat dit thuis veel problemen gaat opleveren.

Die twee avonden per jaar zullen het probleem toch niet zijn?

Maar het feit dat niemand echt kan aangeven wat ik fout doe, geeft wel weer hoop dat wellicht de volgende een hele goede gaat zijn!

Nou, ik wil niet beledigend overkomen, maar met zoveel mislukkingen in een paar jaar tijd, zou het dan heel misschien mogelijk kunnen zijn dat een deel van het probleem bij uzelf ligt?

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe
Netwerken: Het gaat erom wat je kan en wie jou kent.
Jasper S.
Super Senior

Re: Het vinden van een boekhouder 1 reus
« Jasper S. Antwoord #20 Gepost op: 6 november 2017, 00:13 »

Quote : Cosara op  5 november 2017, 23:57
Zelf doen is niet echt meer een optie, het is nu echt te druk geworden. Ik kan nu niet meer twee avonden opofferen, zonder dat dit thuis veel problemen gaat opleveren.

Die twee avonden per jaar zullen het probleem toch niet zijn?

Maar het feit dat niemand echt kan aangeven wat ik fout doe, geeft wel weer hoop dat wellicht de volgende een hele goede gaat zijn!

Nou, ik wil niet beledigend overkomen, maar met zoveel mislukkingen in een paar jaar tijd, zou het dan heel misschien mogelijk kunnen zijn dat een deel van het probleem bij uzelf ligt?

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Niet per jaar meer per maand. Maar met de dagen die ik maak is elke avond even kostbaar en geef ik graag wat geld uit aan een boekhouder.

Dat de fout misschien bij mij ligt is ook bij mij opgekomen. Daar is dit hele topic ook mee begonnen. Alleen kan ik me niet bedenken waar dit dan aan ligt.
Zo moeilijk moet het voor een boekhouder ook niet zijn om mijn boekhouding te doen. Zelfs als ik totaal niet zou snappen hoe dit allemaal werkt.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #21 Gepost op: 6 november 2017, 00:42 »

Quote : Jasper S. op  5 november 2017, 22:04
Quote : TwaBla op  5 november 2017, 21:56

Is zeker wel een optie. Ik zal deze week de krant er eens tussenuit vissen.

Je hebt vast wel meer administratieve werkzaamheden waarmee je een parttimer blij kan maken. Verzenden facturen en herinneringen. Vergunningen en andere correspondentie. Er zitten ervaren mensen werkeloos thuis.   

De donkere kant van Dick Bruna. Kunsthal half-maart/half-augustus Zie de kracht van grafisch ontwerp.
Jasper S.
Super Senior

« Jasper S. Antwoord #22 Gepost op: 6 november 2017, 00:50 »

Dat vind ik nu nog iets te spannend. Ik heb net mijn eerste fulltime werknemer aangenomen.
Maar voor een paar uurtjes per maand moet dit inderdaad een oplossing kunnen zijn.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #23 Gepost op: 6 november 2017, 09:45 »

Een paar jaar geleden was je nog heel blij met je toenmalige boekhouder.

Quote : Jasper S. op 21 september 2009, 22:55
Mijn boekhouder kennende zitten we morgen al rond de tafel er is er om 16.00 een brief de deur uit.

Anouk V
Legend

« Anouk V Antwoord #24 Gepost op: 6 november 2017, 10:21 »

Vraag collega ondernemers of ze een boekhouder hebben waar ze tevreden over zijn. Daarnaast mag iedereen zich boekhouder of fiscalist noemen. Vraag dus naar iemand zijn ervaring en opleiding als je met een boekhouder in gesprek bent.
Als je al bij veel boekhouders een slechte ervaring hebt gehad kijk dan ook nog even kritisch naar jezelf of je iets in de aanlevering kan verbeteren.
Pagina's: 1 [2]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons