Van harte welkom op ons ondernemersforum

Vraag & antwoord, ervaringen & discussie, voor en door ondernemers.

Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice)

Higherlevel.nl
  Financiering, juridische en fiscale zaken
  Contracten en aanverwante onderwerpen
  Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice)
Pagina's: 1 ... 69 70 [71] 72
Auteur  Onderwerp: Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice) (192992 keer gelezen)
TwaBla
Legend

Re: Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice)
« TwaBla Antwoord #1050 Gepost op: 5 mei 2017, 13:07 »

Quote : Jinnys-Electra op  5 mei 2017, 11:56
Daarnet een vriendelijk persoon aan de telefoon gehad van http://clickscompany.nl/

Geen goed idee om een nieuw topic te starten in een bestaand topic.

Algemeen advies is zeer voorzichtig te zijn met bureaus die zichzelf ongevraagd aanbieden voor allerlei webwerkzaamheden. Zeg nooit JA voordat je zelf in alle rust onderzoek gedaan hebt, referenties gezocht en een afweging gemaakt hebt over de kosten-baten.

De donkere kant van Dick Bruna. Kunsthal half-maart/half-augustus Zie de kracht van grafisch ontwerp.
Jinnys-Electra
Madame électricienne
Junior

« Jinnys-Electra Antwoord #1051 Gepost op: 5 mei 2017, 16:40 »

Dat was ook niet de bedoeling, ik verwachtte dat het hieraan gelinkt zou zijn...
Heb afgewimpeld, heb ze niet nodig.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Hans v Nijnatten
Inventigator ( '-_-)
Expert Member
Legend

« Hans v Nijnatten Antwoord #1052 Gepost op: 6 mei 2017, 00:48 »

Hoewel ik het helemaal eens ben met de algemene aanbeveling dat je jezelf niet op basis van zogenaamde cold calling in een verkoopgesprek moet laten manoeuvreren, lijkt het me niet de bedoeling om een bedrijf dat ook "click" in de naam heeft met een actieve link in deze draad moet hebben als van dat bedrijf geen enkele klacht te lezen is en ook een blik op de website geen enkele relatie laat zien waar het in dit topic over gaat: het aangaan van een langdurig contract  met daarin een boeteclausule als je niet tevreden bent over de dienstverlening.

Het voegt niets toe, sterker het leidt af en Google legt mogelijk een relatie die ongewenst is voor het betreffende bedrijf. Ik zou opteren voor het weghalen van de posts (ook deze).

StevenK
Raad van Advies
Legend

Re: Ervaringen met BeUP - Proximedia? (thans MKBclickservice) 1 reus
« StevenK Antwoord #1053 Gepost op: 19 juni 2017, 21:19 »

http://www.telegraaf.nl/tv/vndg/28423046/__Marketingbedrijf_terroriseert_klanten__.htm...
Zie ik daar BeUP staan?

Partner bij Storm van 's Gravesande Advocaten te Ede: www.advocaatstorm.nl
Focus op ondernemers- en insolventierecht
blog: http://advocaatkroesbergen.wordpress.com
Bob de webbouwer
Legend

« Bob de webbouwer Antwoord #1054 Gepost op: 19 juni 2017, 21:42 »

Interessante ontwikkeling... want als ze voor deze klant de claim kunnen verlagen tot zo'n 25%, waarom dan niet voor andere klanten zou je zeggen...

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.
Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #1055 Gepost op: 19 juni 2017, 22:45 »

Bah, zien we meneer Catrysse in een handjeklap voor de camera een claim van meer dan 7000 euro verlagen naar 1500 euro (of wacht even, ontmoet elkaar in het midden) okay 2000 euro om gemaakte kosten te vergoeden.

Merk op dat de medewerkers van BeUP MKB Clickservice niet herkenbaar in beeld willen.

De donkere kant van Dick Bruna. Kunsthal half-maart/half-augustus Zie de kracht van grafisch ontwerp.
Wouter Hol
Raad van Advies
Legend

« Wouter Hol Antwoord #1056 Gepost op: 20 juni 2017, 10:18 »

Quote : TwaBla op 19 juni 2017, 22:45
Merk op dat de medewerkers van BeUP MKB Clickservice niet herkenbaar in beeld willen.

Ja die snappen ook wel dat het 'werk' wat ze doen verwerpelijk is.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #1057 Gepost op: 20 juni 2017, 12:27 »

Het journalistieke niveau valt overigens tegen.

John van den Heuvel en zijn team bij Telegraaf VNDG hebben niet door dat BeUP al tijden actief is onder de naam MKB Clickservice (al staat dat op alle deuren) en John heeft zich niet echt verdiept in de verkoopmethode. De gedupeerde ondernemer vertelt dat hij telefonisch benaderd is met het aanbod van een GRATIS site in het kader van een promotie-actie van (toen nog) BeUP. Dat doet MKB Clickservice nog steeds, daar hebben we geluidsopnames van.

Het online tv-programma illustreert vooral dat je bullies met camera-geweld kan bestrijden. Van den Heuvel loopt gewoon dwars door het kantoor heen. Er zijn camera-ploegen voor minder door de politie uit het pand verwijderd.

Nou is er één slachtoffer geholpen....

(Het lijkt erop dat de video bij Telegraaf VNDG niet meer werkt... De blafbrieven van Catrysse?)

John B
Legend

« John B Antwoord #1058 Gepost op: 20 juni 2017, 12:47 »

Quote : TwaBla op 20 juni 2017, 12:27
(Het lijkt erop dat de video bij Telegraaf VNDG niet meer werkt... De blafbrieven van Catrysse?)

Bij mij werkt die link gewoon. Met aan het eind van de video een e-mailadres voor reacties ...   
Bob de webbouwer
Legend

« Bob de webbouwer Antwoord #1059 Gepost op: 20 juni 2017, 13:21 »

Johns opmerking "u voelt zich waarschijnlijk wel een beetje overvallen door ons, maar ja zo voelen jullie klanten zich ook vaak" is wel geweldig natuurlijk  

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.
Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #1060 Gepost op: 18 juli 2017, 17:36 »

Belgische klanten van Poximedia (actief onder labels als Click+, Bizbook en Online) klagen op de Facebook-pagina Laat je niet beetnemen! dat vertegenwoordigers bedragen invullen (met potlood) die op de kopieën niet zichtbaar zijn. Dan wordt er gesproken over 119 euro, maar wordt dat 400 euro per maand.

Quote:
Om een lang verhaal kort te maken, want hoe ze te werk gaan is hier wel algemeen geweten veronderstel ik, bij mij hebben ze ook nog eens bedragen op het originele contract genoteerd, nadat ze bij mij thuis vertrokken waren. En de vertegenwoordigster heeft ook niet goed doorgedrukt toen ze het contract aan het invullen was, waardoor je op mijn contract niet zo goed kunt zien wat er geschreven staat. Als ik er een kopie van maak, zegt Proximedia dat ik over een blanco contract beschik en dat dit een menselijke fout is.

Quote:
Hallo ik ben nieuw hier. Bij mij hetzelfde probleem. Bedrag erop gezet na de handtekening.  ipv 119€ maandelijks gaat er bijna 400€ van de rekening.

Quote:
Hoi hoi iedereen, toch een klein lichtpuntje. 2 weken geleden toch naar de politie geweest en mijn verhaal gedaan. De inspecteur heeft de contracten onder een UV-lamp gehouden en daardoor kon hij zien dat enkel mijn gegevens en mijn handtekening er op staan en geen bedragen. Ondertussen dit al voorgelegd bij NSZ en bij Proximedia. Nu wil Proximedia naar mij thuis komen om onderling tot een overeenkomst te komen. Maar de inspecteur heeft dit sowieso afgeraden omdat ze het zouden kunnen beschadigen of vernietigen. Nu afwachten wat Proximedia gaat doen. Als ze het contract niet ongeldig verklaren, dan ga ik een advocaat raadplegen zodat die de contracten kan bekijken en daarna laat ik ze in beslag nemen door de politie en ga ik een procedure wegens schriftvervalsing opstarten. Hopelijk gaat het snel opgelost worden.

En een andere klant.

Quote:
Allen,

een jaar geleden heb ik een contract getekend met Click+. de afspraak was 3 maanden. Het contract is met potlood ondertekend. Wat blijkt nu er is het een en ander achteraf gewist op het contract. ( dom van mij)! Dit heeft niets opgebracht na 3 maanden. Na heel wat discusies heb ik een schade gekregen van bijna 6000€ te betalen. In het dossier heb ik een advocaat moeten raadplegen en heeft het kunnen herleiden naar bijna 2000€ te betalen in drie keer. Nu als beginnende heb ik dit geld niet. Wie kan mij hier nog in helpen of heeft een oplossing?

Er is nog een tweede groep van ontevreden klanten.

Benm
Moderator

« Benm Antwoord #1061 Gepost op: 18 juli 2017, 22:46 »

Met potlood invullen en dan achteraf aanpassen gaat wel heel erg ver.

Deze praktijk kunnen bewijzen heeft wel een groot voordeel boven civielrechtelijk soebatten en bewijzen van oneerlijke handelspraktijken of iets dergelijks: het is zonneklare valsheid in geschrifte en de politie zou daarvan aangifte moeten opnemen. Mocht het OM het niet willen vervolgen dan kun je de daar alsnog toe dwingen.

En dit is een fors bedrag, als het een contract voor 4 jaar is dat van 119 naar 400 per maand gaat het om dik 13.000 euro. Ik weet niet precies wat de strafmaat voor zo'n geintje is, maar als je via valse papieren ergens 13.000 euro weet weg te nemen dan denk ik toch dat het een tijdje zeer compact wonen wordt voor de betreffende verkoper.

Marco van den Maagdenberg
Moderator

« Marco van den Maagdenberg Antwoord #1062 Gepost op: 18 juli 2017, 23:09 »

Het is dan ook wel heel erg naief om een met potlood ingevuld contract te ondertekenen. Dat ondertekenen, is dat ook met potlood gedaan?
wvwoerkom
Newbee

« wvwoerkom Antwoord #1063 Gepost op: 12 september 2017, 22:03 »

Veel herkende ik op de film van John; ik ken de locatie maar al te goed. Ik ben nl. één van de slachtoffers van deze oplichtersclub! Ook ik heb een gesprek gehad met die 'dame' van klantenservice. Ook hier werd getracht mij te overtuigen van de 'kosten, die zij gemaakt hadden'.
Dat is allemaal grote flauwekul! Zij leveren gewoon prutswerk. Ze hebben geen fatsoenlijke copy-writers, ze zijn niet in staat zich voldoende in te leven in de wensen van klant; kortom: ze leveren een ongelooflijke wanprestatie.
Ik heb bijna een jaar lang betaald aan deze club en ben in die tijd voor een totaalbedrag van ruim € 3.000,- lichter geworden.
Toen ik te kennen gaf, dat ik er geen vertrouwen meer in had (intussen had ik mijn ongenoegen al kenbaar gemaakt op www.klacht.nl) en onze wegen moesten scheiden, kwam (uiteraard) de opzegvergoeding ter sprake. Inclusief een nog openstaande factuur, zou ik nog ca. € 1.280,- incl. BTW moeten betalen en mijn tablet inleveren (die laatste mocht ik ook overnemen tegen betaling van € 99,-).
In eerste instantie heb ik geweigerd dit totaal te betalen. Ik stelde voor, de openstaande factuur van de laatste maand (waarin ik maar enkele dagen 'onder contract' stond) te betalen tegen finale kwijting.
Na een langdurig en zéér onbevredigend overleg op bovengenoemde locatie met bovengenoemde dame kwam de 'schikking' van € 1.000,- incl. BTW, waarbij ik de tablet mocht houden. Tussendoor werd ik enkele keren benaderd met de dringende vraag, om de klacht op www.klacht.nl in te trekken. Dat heb ik tot nu toe geweigerd. Ook wilde men mij 'tegemoet komen' door een betalingsregeling te treffen. Aangezien ik dan nog langer met deze club geconfronteerd zou worden, heb ik daar maar geen gebruik van gemaakt.
Voor een 'kleine jongen' die ik ben, is de totale investering een enorme uitgave. Maar van enige vorm van inleving en meedenken met 'bedrijven uit het MKB' is bij MKB Clickservice geen enkele sprake.
Het wordt tijd, dat deze club eens wordt behandeld in een tv-programma als 'Kassa' of misschien nog beter: 'Opgelicht?!' zodat meer ondernemers op voorhand worden gewaarschuwd.

wvw
MKB ClickService
Webcare
Senior

« MKB ClickService Antwoord #1064 Gepost op: 21 september 2017, 12:42 »

Graag zouden wij onze versie van de gang van zaken willen delen als reactie op bovenstaand bericht van wvwoerkom:

In tegenstelling tot dat wat er wordt beweerd, zijn er wel degelijk aanzienlijke kosten door ons gemaakt. Kosten in exces van datgene wat u uiteindelijk heeft betaald. Allereerst heeft u extra teksten over bijkomende onderwerpen van ons mogen ontvangen. Teksten waarop u weliswaar kleine wijzigingen op wilde aan laten brengen, maar waarvan u (althans volgens onze administratie) telkens achteraf aangaf tevreden mee te zijn. U kreeg van ons verscheidene extra teksten omdat wij voor u verschillende onlinemarketingstrategieën hebben bedacht en uitgevoerd. Op het moment van uw opzegging waren wij zelfs in een gevorderd stadium van de ontwikkeling van een nieuwe, extra, website. En het feit dat u regelmatig een aanpasing wilde laten doorvoeren aan het product tijdens het ontwikkeltraject is wat ons betreft niet meer dan logisch (en niet een teken van "onvoldoende inleven in de klant"); een product naar wens maken vereist enige input van de klant.

Deze bijkomstige werkzaamheden hebben wij overigens voor u verricht nadat u had aangegeven onvoldoende tevreden te zijn geweest over het resultaat: meerdere telefonische en online leads ten spijt.

Daarnaast hebben wij verschillende Google AdWords-campagnes opgezet en onderhouden gedurende de samenwerking. Van het bedrag dat wij u gefactureerd hebben is meer dan €1.400 naar de betaling van deze Google AdWords-campagnes gegaan.

Al met al is ons standpunt dat wij wel degelijk kwalitatieve inspanningen voor u hebben geleverd, actief met u hebben meegedacht en ons best hebben gedaan om tot een oplossing met u te komen.

MKB ClickService Webcare
Pagina's: 1 ... 69 70 [71] 72  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons