Ervaringen met Bedrijfs Reclame Nederland (BRN) of Ondernemersjournaal?

Higherlevel.nl
  Financiering, juridische en fiscale zaken
  KvK, UWV en overige juridische zaken
  Ervaringen met Bedrijfs Reclame Nederland (BRN) of Ondernemersjournaal?
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]
Auteur  Onderwerp: Ervaringen met Bedrijfs Reclame Nederland (BRN) of Ondernemersjournaal? (20900 keer gelezen)
anononiemPH
Lawyer M&A - Ondernemingsrec ht
Super Senior

Re: Ervaringen met Bedrijfs Reclame Nederland (BRN) of Ondernemersjournaal?
« anononiemPH Antwoord #60 Gepost op: 23 november 2017, 00:12 »

Mijn handelen inzake BRN is iets wat ik niet graag publiceer. Oplichters behandel ik zoals zij zelf handelen. De BRN eigenaar belde me op en vertelde me nog nooit zoiets van iemand terug te hebben gekregen. Ik vertelde hem dat hij zeker naar de rechter moest gaan. Het is mijn vak als advocaat en ik deed het voor mijn ouders, procederen dacht ik, doe maar...dit is afpersing en daar moet je nooit aan toegeven ondanks de kosten. Mijn ouders wilden zijn schikking betalen (1500 euro waarvoor? dacht het niet)

Ik heb hem wel gezegd dat er een grote tegenvordering zou komen indien hij naar de rechter zou gaan. Hij vorderde iets van 3000 euro (van mijn moeder die in de 70 is) en ik vertelde hem dat ik een tegenvordering van nog veel meer van hem zou vorderen vanwege de tot op heden geleden schade. BRN moet je niet aan toegeven. Ok je hebt getekend, maar BRN heeft wel gelogen over wat je tekent. Een dergelijk business model houdt in rechte echt geen stand. Je moet wel een goede adviseur hebben.
anononiemPH
Super Senior

« anononiemPH Antwoord #61 Gepost op: 23 november 2017, 00:16 »

Je moet helemaal juridisch niet op die oplichter ingaan. Kijk op rechtspraak.nl en ik zag dat BRN hun vorderingen ook nog toegewezen kreeg. Dat is de wereld op zn kop. Hier moet echt iets aan worden gedaan. Neem een goede advocaat er zitten teveel te slapen.
anononiemPH
Super Senior

« anononiemPH Antwoord #62 Gepost op: 23 november 2017, 19:37 »

Nog een laatste opmerking. Bedrijfsreclame Nederland is uitgeschreven uit het handelsregister zag ik gisteren. Ik vind dit interessant want deze club heeft vele mensen laten betalen voor onzin. Er is een stichting acquisitiefraude die zich hier op heeft gericht die blijkbaar geen actie heeft ondernomen (vast standaard brieven heeft verkocht en verder niets heeft gedaan) enl BRN NIET aansprakelijk heeft gesteld. BRN kon dus vrolijk liquideren. Wat heeft die stichting voor nut gehad??

Ik zeg alsnog actie ondernemen want de liquidatie is niet permanent en kan herleven.

Ik word hier boos van....
TwaBla
Raad van Advies
Legend

« TwaBla Antwoord #63 Gepost op: 23 november 2017, 20:07 »

Quote : Phileine op 23 november 2017, 19:37
Ik zeg alsnog actie ondernemen want de liquidatie is niet permanent en kan herleven.

Je reageert nogal uit de losse pols Phileine.

Lees dit topic eens rustig door. Zoek dan eens uit wie die stichting acquisitiefraude is en wat hij doet. Hoe lang die SAF op alle deuren heeft geklopt vanwege ontbrekende wetgeving. Die er dan uiteindelijk toch kwam. Waar we nu de eerste resultaten van zien. Gevangenisstraf voor de centrale persoon bij BRN.

Nou die schadevergoedingen nog...

Dactylus, dactylus...
Olleke bolleke, eenmaal vijf regels
die rijmen aan het slot.
Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.
Moeilijk te maken, maar wat een genot.
anononiemPH
Super Senior

« anononiemPH Antwoord #64 Gepost op: 23 november 2017, 20:18 »

Dank voor je reactie. Uit losse pols, wellicht want ik heb niet dit hele forum gelezen. Je hebt dus zeker een punt. Ik denk alleen dat dit verhaal nog een vervolg nodig heeft. Prima dat ze in de bak zitten maar waar s het geld van de mensen die zijn opgelicht?
anononiemPH
Super Senior

« anononiemPH Antwoord #65 Gepost op: 23 november 2017, 20:20 »

Die vorderingen zijn onterecht afgewezen, dat is mijn mening.
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons