Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie?

Higherlevel.nl
  Financiering, juridische en fiscale zaken
  Administratie en verzekeringen
  Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie?
Pagina's: 1 2 [3]
Auteur  Onderwerp: Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie? (920 keer gelezen)
Hans van den Bergh
ACTIVE Consultant
Legend

Re: Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie?
« Hans van den Bergh Antwoord #30 Gepost op: 17 september 2016, 16:16 »

Quote : Vraagteken. op 17 september 2016, 16:02
En wat zijn de voor en nadelen van dat programma in het gebruik?

oordeel zelf: http://e-boekhouden.nl

Succes & Groet, Hans
ACTIVE Consultants: meteen en meetbaar méér Omzet, Opdrachten & Marge! http://activeconsultants.nl/referenties/
Herberg De Witte Boerderij: Groepsvakanties, Besloten Feesten & Partijen, Vergaderarrangementen http://herbergdewitteboerderij.nl
Rean
Junior

Re: Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie? 1 reus
« Rean Antwoord #31 Gepost op: 17 september 2016, 17:46 »

Zelf overweeg ik Acumulus of e-Boekhouden, dat zal o.a. afhangen van de boekhouder die ik mijn boekhouding zal laten controleren. Omdat ik voor het grootste deel met marge goederen ga werken.

Je kan daar ook facturen maken, maar omdat ik niet veel met facturen zal werken ga ik die zelf doen, dat zal geen probleem zijn.
Voor de kosten hoef je dat niet te laten, en denk dat het goede programma's zijn.

Zodra er personeel aan te pas gaat komen ga ik dat niet zelf doen, ga ik op 100% uitbesteden.
Ook ik ben nog steeds met me plan bezig, en veel kan je echt wel zelf uitzoeken.
Het voordeel van zelf zoeken is dat het beter blijft hangen, en kom ik er echt niet uit dan zal ik me vraag stellen.

Het zal mij ook niet altijd om de kosten gaan, het moet voor mij goed en werkzaam zijn.
bramlouwers
Newbee

Re: Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie?
« bramlouwers Antwoord #32 Gepost op: 10 januari 2017, 16:21 »

Naar mijn ervaring is het met uitbesteden van de administratie (bijna) altijd zo dat de boekhouder ervaring heeft met 1 soms 2 boekhoudprogramma's. Dan ben je beperkt in je keuze.

Wat ik zelf ook gedaan heb in het verleden, is zelf de boekhouding en dit vervolgens door een boekhouder na laten kijken. Scheelt tijd en geld, maar is overigens ook heel handig voor je eigen boekhoudkennis en het overzicht van je inkomsten en uitgaven. Let wel op dat je een boekhouder hebt die echt er verstand van heeft er zit veel shit tussen.

E-boekhouden heb ik geen ervaring mee, lijkt wel goed volgens deze review  Mod edit, link naar eigen site verwijderd
Exact wel, is niet het meest gebruiksvriendelijke (om mee te starten) uit ervaring.
« Laatste verandering: 10 januari 2017, 16:31 door Joost Rietveld »
Bob de webbouwer
Legend

Re: Welke software voor boekhouding, salarisadministratie en facturatie? 1 reus
« Bob de webbouwer Antwoord #33 Gepost op: 10 januari 2017, 16:27 »

Goh wat een verrassing dat die website op naam van Louwers Concepts staat... laat me raden, Bram Louwers concepts om precies te zijn?  

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.
Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.
Pagina's: 1 2 [3]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons