Nieuwe bedrijfsbus gekocht, verbruik en laadvermogen valt tegen

Higherlevel.nl
  Financiering, juridische en fiscale zaken
  KvK, UWV en overige juridische zaken
  Nieuwe bedrijfsbus gekocht, verbruik en laadvermogen valt tegen
Pagina's: 1 [2]
Auteur  Onderwerp: Nieuwe bedrijfsbus gekocht, verbruik en laadvermogen valt tegen (1020 keer gelezen)
Cosara
Europhile
Legend

Re: Nieuwe bedrijfsbus gekocht, verbruik en laadvermogen valt tegen
« Cosara Antwoord #15 Gepost op: 9 januari 2017, 12:58 »

Quote : Ron van der Kolk op  9 januari 2017, 11:45
Volgens de website van Ford zijn er uitvoeringen met een laadvermogen variërend van 776 kg tot 1328 kg, dus hoe ben je tot de keuze van deze uitvoering gekomen? Zoals genoemd heb je onderzoeksplicht, dus om te stellen dat je nu opeens zit met een bus "waar [je] niets mee kan" is wel erg sterk gesteld.

Yep ... beetje overtrokken berichtgeving.

Dat gemiddelde laadvermogen van 1.000 kg zou betekenen dat het merendeel (80-90% ?) van alle bestelbusjes waardeloos zouden zijn.

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe
Maxn
Legend

« Maxn Antwoord #16 Gepost op: 9 januari 2017, 13:12 »

Quote : Highio op  9 januari 2017, 12:02
Verbruik wordt nooit gemeten bij max. belading.

Da's een understatement.
Schijnen zelfs fabrikanten te zijn die zonder spiegels en met losgekoppelde dynamo testen.   
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #17 Gepost op: 9 januari 2017, 14:09 »

Quote : martinspaninks op  8 januari 2017, 23:12
de dealer reageert nauwelijks op de emails , of met een antwoord ik ben erg druk we tillen het over de feestdagen dan heb ik meer tijd.

Begin een zin eens met een HOOFDLETTER en sluit 'm af met een punt.

Ratel niet aan een stuk door maar haal tussendoor even adem = witregel.

Ja, ik snap dat we niet allemaal even goed schrijven, maar als je een beetje moeite doet komt de boodschap beter over.

Caesar non supra grammaticos
atlas1302
Senior

« atlas1302 Antwoord #18 Gepost op: 19 januari 2017, 11:43 »

Het lijkt wel of je vehaal uit een regel bestaat, maar goed ik begrijp dat je niet tevreden bent.

Dat brandstofverbruik daar kan je wel wat mee denk ik, je kan je gelijk daarmee naar je toe trekken. Maar dan zit je nog met een bus waar je niet blij mee bent...laadruimte en gewicht.

Ik zou een deal proberen te maken met de dealer dat je niet erg tevreden bent en het 1:16.5 brandstofverbruik nooit gaat halen. Als zij toch wel lekker rijdt en je vindt haar mooi dan ruil je hem volgend in voor een goede prijs bij die zelfde dealer voor een wat robuuster uitvoering. Zo`n korting zit er altijd wel in en de dealer wil daar natuurlijk ook niet teveel heibel over maken.

Mijn Nissan Patrol 3.3 reed nooit zuiniger dan 1:6 en daar heb ik er twee van gehad. Maar dan heb je wel wat, en de kosten zijn voor de zaak tooch?

succes, Atlas1302 (draait ook 8 ltr. p/u)
Pagina's: 1 [2]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons