Serieproductie met 3D printen

Pagina's: [1]
Auteur  Onderwerp: Serieproductie met 3D printen (1802 keer gelezen)
_ramonnn
Junior

Serieproductie met 3D printen
« _ramonnn Gepost op: 2 november 2017, 12:16 »

Beste forumleden,

Ik heb een concept bedacht om met behulp van 3D printen serieproductie van plastic onderdelen betaalbaarder en toegankelijker te maken (zo'n €0,20 per gram gebruikt materiaal). Met dit concept kunnen honderden onderdelen, met zeer hoge printkwaliteit, binnen enkele dagen geleverd worden.

Graag zou ik jullie kritische mening over dit concept horen. Wat vinden jullie er van? Wat zijn zaken om rekening mee te houden?

Highio
Moderator

Re: Serieproductie met 3D printen
« Highio Antwoord #1 Gepost op: 2 november 2017, 12:27 »

Hej, een tweede 'concept'.

Hoe staat het met het eerder gepresenteerde 'projectbureau'? Aangezien je nooit meer een terugkoppeling op de diverse reacties hebt gegeven. Vergeten?

HL is een ondernemersforum, geen platform voor studentideeën in conceptfase. Onderneem je inmiddels naast je studie?

Groet,

Highio

HelicopterLandingsplaats...
Ward
ceo@storecore
Moderator

Re: Serieproductie met 3D printen
« Ward Antwoord #2 Gepost op: 2 november 2017, 12:38 »

Je informatie is bovendien veel te summier om er iets zinnigs over te kunnen zeggen: je kunt binnen enkele dagen honderden plastic onderdelen printen.

Ik wil je vragen om meer informatie over je concept uit te werken volgens het vaste format van ons forumonderdeel Wat vinden jullie van mijn … en het daar dan te posten. Dit topic gaat op slot.
Pagina's: [1]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons