Gratis boek: Zin! Leidinggeven aan jezelf en anderen

Higherlevel.nl
  Leiderschap en (crisis)management
  Leiderschap en (zelf)management
Pagina's: [1]
Auteur  Onderwerp: Gratis boek: Zin! Leidinggeven aan jezelf en anderen (3570 keer gelezen)
Annedien Hoen
Expert Member
Legend

« Annedien Hoen Gepost op: 23 november 2006, 11:42 »

André Meiresonne schreef een boek dat je nu gratis als PDF kunt downloaden. Ik zit er al een poosje in te lezen en vind het erg leuk   

Zin! Leidinggeven aan jezelf en anderen

Zin! is een managementboek zonder moeilijke woorden. Geen ingewikkelde theorieën of complexe systemen. Het is toegankelijk, begrijpelijk en herkenbaar. Zin! is een kaleidoscoop van verhalen, belevenissen, observaties en beschouwingen. Het is ook een werkboek met vijfentwintig praktische opdrachten en oefeningen. En het is een full color kijkboek: het bestaat voor de helft uit illustraties en afbeeldingen. Het is een managementboek voor de beeldcultuur.

Zin! heeft niet alleen de flow en sfeer van een workshop, het is een workshop in een boek. Je gaat er mee op reis en je kunt in- en uitstappen waar en wanneer je wilt. Erin kijken, lezen en werken is een belevenis die je naar eigen behoefte persoonlijk kunt maken.

Zin! is vormgegeven door jacky-o en wordt uitgegeven door uitgeverij Quist (www.quist.nl).

Veel leesplezier gewenst en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Misschien wil je dat hier laten weten...?

Denker | Duider | Strateeg
Energiek en effectief vergaderen: www.vergaderkarate.nl
Nico Schouten
Pionier
Organisatie HL Dag
Legend

Re:Gratis boek: Zin! Leidinggeven aan jezelf en anderen
« Nico Schouten Antwoord #1 Gepost op: 23 november 2006, 11:59 »

Dank voor de tip Annedien !

Ziet er veelbelovend uit.
Daar ga ik vandaag nog een tiental mensen mee bestoken.

Pagina's: [1]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons