De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!

Higherlevel.nl
  Stamtafel
  Off Topic
  De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!
Pagina's: 1 ... 61 62 [63] 64
Auteur  Onderwerp: De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom! (218443 keer gelezen)
Norbert Bakker
Adviseur risicobeheer en verzekeringen
Moderator

Re: De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!
« Norbert Bakker Antwoord #930 Gepost op: 4 februari 2018, 20:07 »

Quote : Highio op  4 februari 2018, 20:02
Ik ben daarom benieuwd naar de naam van de online shop

Heb je je bril niet op?     

B2Bsure, de verzekeringsadviseur nieuwe stijl

Mijn nieuwste Blog: Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont
Paul - Proef Whisky | Whisky proeverijen op maat!
Newbee

« Paul - Proef Whisky | Whisky proeverijen op maat! Antwoord #931 Gepost op: 4 februari 2018, 22:54 »

Beste forumleden!

Even kort voorstellen...

Ik ben Paul, ik heb een eenmanszaak 'Proef Whisky' met de alternatieve handelsnamen: Real Men Drink Whisky NL, Real Women Drink Whisky NL en The NEAT Glass NL.

Proef Whisky organiseert whisky proeverijen op locatie en is ook regelmatig te vinden op verschillende evenementen.
Tevens is Proef Whisky actief op social media met o.a. whisky reviews en product testing. Via de webshop worden er whisky gerelateerde producten aangeboden.

Proef Whisky | Whisky proeverijen op maat!
www.proef-whisky.nl
Norbert Bakker
Moderator

« Norbert Bakker Antwoord #932 Gepost op: 4 februari 2018, 23:07 »

Beste Paul,

Ook jij welkom op Higherlevel!

Mijn nieuwste Blog: Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont
ibizabully
Be free, be happy
Junior

« ibizabully Antwoord #933 Gepost op: 5 februari 2018, 18:43 »

Quote : Highio op  4 februari 2018, 20:02
Welkom, tip 2 bij SEO: buldoggen, ik zie het online geschreven worden, maar is dat eigenlijk Nederlands?

Ik ben daarom benieuwd naar de naam van de online shop, zodra je deze bekend wilt of kunt maken. Heb je een zoekwoordenonderzoek gedaan? Denk je Nederlands of breder Europees?

I....bully vind ik een heel bijzondere merkbenadering.

Groet,

Highio

I...bully....daar ga ik eens over nadenken klinkt leuk misschien kan ik het ergens toepassen.

De naam staat in mijn profiel en handtekening....ibizabully ;-)

www.ibizabully.nl
be free, be happy
ibizabully
Be free, be happy
Junior

« ibizabully Antwoord #934 Gepost op: 5 februari 2018, 18:44 »

@ paul:
Whisky is altijd een goed idee :-)

www.ibizabully.nl
be free, be happy
VX680
Newbee

« VX680 Antwoord #935 Gepost op: 5 februari 2018, 20:42 »

Ik heb mijzelf net pas aangemeld maar hopelijk kan ik binnenkort wat successen toevoegen..

Vx680.nl // Wijzer in mobiele betaalautomaten | Pinpad | Contactloos
ldtvlynn
Newbee

« ldtvlynn Antwoord #936 Gepost op: 10 februari 2018, 01:26 »

Hallo allemaal!

Ik heb(/ben bezig met het opstarten van) een eigen bedrijfje (ontwerpen/uitwerken van posters en wolkenmobielen) en dat gaat tot nu toe redelijk goed! Ik mag in ieder geval niet klagen!
Mijn zus is afgelopen december bevallen van een zoontje en ze had wat toffe shirts voor de kleine gezien, alleen hing daar een behoorlijk prijskaartje aan! Het waren redelijke simpele shirts en ik heb toen voor haar een shirt gemaakt, geïnspireerd op het shirt dat ze gezien had.
Het shirt wat ik heb gemaakt, was gewoon een basic shirt van de Hema. Nu heb ik alleen best wel veel vraag van mensen om me heen, of ik dit ook voor hun kan maken! Geen probleem, alleen maar goed voor mijn bedrijfje, maar... ik kan natuurlijk niet shirts gaan verkopen met het logo van de Hema erop..

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken maar kan echt bijna niets vinden, het meeste wat ik vind is of mét merk, of slechte kwaliteit en ik dacht, ik schakel wat hulp in! Ik heb een soortgelijke vraag op dit forum  (jaren geleden geplaatst) wel voorbij zien komen, maar eigenlijk met slechte tot bijna geen antwoorden! Misschien weten mensen nu, in 2018, wel weer iets nieuws!

Ik ben namelijk op zoek naar een groothandel in babykleding basics van een goede kwaliteit, maar zonder merkje erin dus!
Een beetje vergelijkbaar met de rompers/basic shirts van de Hema dus!

Ik hoop echt dat jullie mij ook een stapje verder kunnen helpen, want ik heb echt het idee dat ik er telkens overheen kijk!  

Bedankt alvast!
Highio
Moderator

« Highio Antwoord #937 Gepost op: 10 februari 2018, 07:32 »

Goedemorgen ldtvlynn,

welkom op ondernemersforum Higherlevel.

Als moderator heb ik jouw uitgebreide introductie verplaatst naar ons 'voorstel'-topic.

Dit forum is verder niet primair bedoeld voor het stellen inkoopvragen (zie nogmaals onze forumregels of gebruik de zoekfunctie voor een historie aan adviezen).

Modgroet,

Highio

HelikopterLandingsplaats...
Norbert Bakker
Moderator

« Norbert Bakker Antwoord #938 Gepost op: 11 februari 2018, 20:04 »

Beste VX680,

Uiteraard jij ook van harte welkom op Higherlevel!

Baristabas
Newbee

« Baristabas Antwoord #939 Gepost op: 16 februari 2018, 11:28 »

Beste leden,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Bas en samen met mijn vrouw hebben ik een oud winkelpand gekocht uit de jaren 30 waar wij een horeca onderneming willen starten. Maar allereerst een mijn complimenten aan de initiatiefnemers en beheerders van dit forum. Ik ben blij dat er een medium is waar je als ondernemer kunt leren van anderen.
Ik zal de komende dagen in mijn vrije uurtjes het forum doorlezen om te kijken of ik antwoorden kan vinden op mijn vragen. Daarna zal ik mijn draadje starten met mijn resterende vragen.

Gr. Bas
Norbert Bakker
Moderator

« Norbert Bakker Antwoord #940 Gepost op: 16 februari 2018, 14:35 »

Beste Bas,

Hartelijk welkom op Higherlevel en veel succes met de verdere voorbereidingen!

Budgetcare
Hulp bij financiële zorgen
Newbee

« Budgetcare Antwoord #941 Gepost op: 16 mei 2018, 10:44 »

Hallo allemaal!

Ik ben Sanne van Budgetcare, een nieuw initiatief met als doel het helpen van mensen met financiële zorgen, hoe groot of klein deze ook mogen zijn. We zijn eind maart gestart, maar hebben (althans mijn meerdere) jarenlange ervaring in de financiële sector en dan specifiek als bewindvoerderskantoor.

We willen nu zoveel mogelijk mensen op een laagdrempelige manier helpen. Iedereen heeft namelijk wel eens zorgen over geld en wij geloven dat we elkaar hierbij kunnen helpen.

Wat we als diensten aanbieden zijn onder andere budgetcoaching (voor particulieren, maar ook bedrijven die werknemers hebben met financiële zorgen), budgetbeheer, organizing, administratie voor ondernemers en willen binnenkort ook workshops aan gaan bieden.

Per toeval kwam ik bij Higherlevel terecht, maar ik ben blij dat er zoiets als dit voor ondernemers bestaat. We zijn namelijk nog in de opstartfase (als bewindvoerderskantoor hebben we eigenlijk nooit reclame hoeven maken) en kunnen wel wat tips gebruiken m.b.t. acquisitie et cetera.

Groetjes en alvast bedankt voor alles ;-)

Onze missie is het helpen van mensen met financiële zorgen, hoe groot of klein deze ook mogen zijn.
Highio
Moderator

« Highio Antwoord #942 Gepost op: 3 juli 2018, 11:38 »

Welkom op ondernemersforum Higherlevel, Sanne!

Groet,

Highio

HelikopterLandingsplaats...
FirespaceMusic
Junior

« FirespaceMusic Antwoord #943 Gepost op: 4 september 2018, 22:00 »

Hallo iedereen,

Om maar gelijk excentriek te starten hier. Ik vind het leuk om mijn reacties in video vorm te brengen (werkt ook veel beter voor mij) dus dat doe ik dan ook maar hier (voor het eerst in mijn leven ~ spannend!)

https://www.useloom.com/share/4426a62daff1412eaaae7f30aee6251f

Nu hebben jullie een gezicht achter mijn naam.
Remco ten Have
Newbee

« Remco ten Have Antwoord #944 Gepost op: 5 september 2018, 21:20 »

Quote : FirespaceMusic op  4 september 2018, 22:00
Hallo iedereen,

Om maar gelijk excentriek te starten hier. Ik vind het leuk om mijn reacties in video vorm te brengen (werkt ook veel beter voor mij) dus dat doe ik dan ook maar hier (voor het eerst in mijn leven ~ spannend!)

https://www.useloom.com/share/4426a62daff1412eaaae7f30aee6251f

Nu hebben jullie een gezicht achter mijn naam.

Welkom op Higherlevel, Robert. Wellicht dat we nog even moeten wennen aan je manier van communiceren, anders is het zeker!
Pagina's: 1 ... 61 62 [63] 64  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons