Van harte welkom op ons ondernemersforum

Kom jij ook naar ons volgende evenement?

Het grote taboe, falen, depressie en erger.

Higherlevel.nl
  Vaste rubrieken
  Columns en octrooiblogs
  Het grote taboe, falen, depressie en erger.
Pagina's: 1 ... 19 20 [21]
Auteur  Onderwerp: Het grote taboe, falen, depressie en erger. (94968 keer gelezen)
Highio
Moderator

Re: Het grote taboe, falen, depressie en erger. 1 reus
« Highio Antwoord #300 Gepost op: 8 maart 2018, 08:02 »

Jason, bedankt voor je reactie. Excuses hoef je niet te maken, ik hoop dan dat je toch zelf voor jouw belangen op weet te komen en de juiste stappen weet te zetten. Durf te vragen, beter drie keer teveel dan één keer te weinig.

Groet,

Highio
Annedien Hoen
Expert Member
Legend

Re: Het grote taboe, falen, depressie en erger.
« Annedien Hoen Antwoord #301 Gepost op: 8 maart 2018, 18:45 »

@jason70 Onhoud, over tachtig jaar lach je om deze situatie!

Ik hoop dat het je lukt om een besluit te nemen - want daar begint het mee.
Om puin te ruimen, om uitstel te vragen (veel instanties geven ruimte als je aangeeft dat je orde op zaken aan het stellen bent, zijn bereid vorderingen te bevriezen, als jij zicht op een oplossing geeft) en om te dealen met dat circus van bijstand aanvragen, de sfeer van zoiets is echt "niet zo prettig". (Vergt het uiterste van veel mensen, ligt niet aan jou...)

En zoals je ziet, wij willen je wel helpen, met raad en daad.

Creatieve Intelligentie Avonturier | Creative Intelligence Adventurer
www.annedienhoen.nl
Mikky Vrolijk (Kermie)
Moderator

« Mikky Vrolijk (Kermie) Antwoord #302 Gepost op: 14 maart 2018, 15:27 »

Beste Jason,
Altijd heel naar om te horen als ondernemers er helemaal doorheen zitten.
Voor mij herkenbaar. Ik herinner mij nog dat men met goedbedoelde adviezen kwam. Maar zelfs daar naar luisteren kostte mij teveel energie. Energie die ik niet had. Laat staan dat ik energie had om die adviezen tot actie over te zetten. Dus deed ik er niets mee, waardoor er ook niets opgelost kon worden.

Zelfs familie en vrienden vermeed ik. Die kwamen met goedbedoelde adviezen, maar ook dat vond ik vermoeid. Al kan dat overkomen alsof ze mij uit de weg gingen, maar niets is minder waar. Ik verstopte me en kon goed mooi weer spelen. Dat kon helaas niet voor de problemen. Daar werd ik dagelijks mee geconfronteerd en hoe minder ik deed hoe meer energie dat vrat. Met name de obstakels als tegenwerking, van bevoordeeld ook in jouw geval de Bijstand, en dat je niet meer de puf hebt om daar weer langs te gaan.

Gezien het feit dat je je verhaal wel hier kwijt kan, vind ik dapper en geeft blijk dat je nog wel wat energie hebt. 

Je bent diverse scenario's aan het bedenken wat uiteraard moeite kost.
Wij zullen je allemaal een hart onder de riem steken en met je meedenken. Maar sommige issues in jouw situatie zijn té privé om openbaar te bespreken.
Geef niet op.... Al weet ik uit ervaring dat zo'n uitspraak energie kost.

life is a struggle, maar doordat ik toen in mijn situatie hulp heb aangenomen - iemand die mij aan mijn oren trok en tot actie overzette - ben ik weer met a smile door het leven gegaan.
En "het komt goed" klinkt als een cliché. Maar ook voor jou... Ook voor jou komt het goed.

Neem de kracht die je nog hebt... Ga ajb in op Herman zijn reikende hand. Zoals je in dit taboe topic leest is Herman heel begaand. Neem contact met hem op. Met iemand als Herman naar je scenario's kijken kan al wat lucht geven.

En schroom vooral niet om op ons forum zo nu en dan van je af te schrijven. Dat kan ook opluchten.
Je ervaart nu al dat men hier naar je luistert en met je meedenkt.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
dArgent
Seo'er
Legend

« dArgent Antwoord #303 Gepost op: 13 april 2018, 21:29 »

Hoe gaat het Jason?
Pagina's: 1 ... 19 20 [21]  

Partners

HL wordt gefinancierd door

Volg ons