• 0

betrouwbare drukkerij gezocht

Ik heb een drukkerij nodig, nogal dringend.

inmiddels heb ik al met minstens 8 drukkerijen contact gehad en werkelijk NIEMAND doet wat hij beloofd.

 

nu ben ik er moe van. weet iemand regio flevopolder/utrecht een drukkerij die een offerte voor onze dummy gids kan maken en die het ook kan drukken/printen.

 

ik vraag offertes aan en ik krijg ze simpel niet. terwijl de dummy volgende week ( en nog wat spul) klaar moet zijn.

 

ze beloven die zelfde dag nog van alles te doen maar bellen niet terug. antwoord op mail krijg ik helemaal niet. zelfs geen actie als ik nogmaals contact opneem....

 

Ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar kan iemand me in een PBtje een tip geven. pleaseeee

 

Pauline

altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet geen drukker, helaas.

 

Heb je hun ook gevraagd WAAROM ze zich niet aan afspraken houden? Het kan zijn dat je als klant te klein bent (bijv ordergrootte EUR 500, terwijl hun gemiddelde ordergrootte EUR 10.000 is). Of je vraag onduidelijk is en ze geen energie willen steken in iets vaags. Of dat alle drukkerijen een beroerd verkoopproces hebben.

 

Als je te klein bent voor hun, kun je eens proberen meer geld te bieden?

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.