• 0

Wat vinden jullie van mijn website?

Hallo,

 

1 oktober ben ik begonnen met een bedrijfje. Om de opstartkosten zoveel mogelijk te drukken heb ik zelf een website gebouwd. Ik realiseer me dat de pro's het zeker beter kunnen, maar dat zit er op het moment nog even niet aan. :P

Als ik kennissen, familie en relaties vraag naar hun mening over de site, vinden ze het allemaal netjes en knap gedaan etc. Maar wat is de waarde van hun mening. Uiteindelijk gaat het er alleen om of een potentiële klant ertoe aangezet wordt om contact met mij optenemen.

 

Persoonlijk vindt ik het belangrijk om het simpel doch duidelijk te houden.

 

Graag zou ik wat kritische meningen horen.

 

Bij voorbaad dank,

 

Wouter

www.valk-sfc.nl

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

1. De knoppen links zijn vrij standaard met kleuren die te weinig contrasteren.

 

2. Het gele vlak in het midden is vrij lelijk, net zoals de volledig dikke tekst.

 

3. Alleen de website van DP-tec uit je portfolio oogt professioneel, de andere zijn zelfs slecht.

 

4. Eén van de websites uit je profiel zorgt voor meerdere popups op mijn scherm.

 

5. De opsomming bij webhosting is zeer onoverzichtelijk. De pakketten zijn vrij duur voor reseller hosting via een bedrijf als het jouwe.

 

6. Maak de hosting bestelprocedure compleet automatisch, ipv alleen een e-mailtje te versturen. Doe een domein check in het formulier.

 

7. Kijk samen met iemand anders nog eens naar de teksten op je website, ze zijn niet onjuist. Maar het leest ook niet lekker.

 

8. Verder is de standaard layout van tekst midden, grote banner bovenin, menu links nou niet bepaald een visitekaartje der creativiteit.

Link naar reactie
  • 0

Laadtijd was lang, heb gekeken het lag niet aan jou hosting maar meer aan de velen plaatjes.

 

Verder had ik een iets handigere combinatie gekozen dan oranje en wit, bij uw navigatie knoppen. Ik heb geen problemen met lezen maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel hebben. Niet alleen om kleur maar ook door dat lettertype.

 

Verder zou ik iets duidelijker naar voren komen met dat jullie ook marketing doen.

 

Mooie site verder goed te zijn in lagere resolutie. Erg duidelijk over wat jullie kunnen bieden. En welk hosting paket.

 

Verder mis ik een sitemap, google indexeerd nu slechts de voorpagina omdat het geen link-plaatjes kan volgen.

Link naar reactie
  • 0

He spruce,

 

Ik schiet maar ff hoor.

 

- navigatie aan de linkerkant is wat onduidelijk

- Doe je nu domeinnamen of webdesign? De domeinchecker vindt ik dus wat prominent in beeld

- Op je contactpagina is alles verplicht..ik zou 3 van de 4 verplicht maken...dat komt niet zo bindend over (vindt ik)

- Lay-out..mijn inziens wat karig..een beetje een basistemplate achtig iets.....kan het niet snel zo goed omschrijven...maar spreekt me niet direct aan

- Aanpak zou ik in de orientatie wat verder gaan...neem aan dat je toch wel meer bespreekt dan dit? Welke functionaliteiten komen erin? Wat wil je met de website bereiken? Informatie..E-commerce...etc, etc...

 

 

Hoop dat je iets aan de "kritiek" hebt.

Link naar reactie
  • 0

Laadtijd was lang, heb gekeken het lag niet aan jou hosting maar meer aan de velen plaatjes.

 

Verder had ik een iets handigere combinatie gekozen dan oranje en wit, bij uw navigatie knoppen. Ik heb geen problemen met lezen maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel hebben. Niet alleen om kleur maar ook door dat lettertype.

 

Verder zou ik iets duidelijker naar voren komen met dat jullie ook marketing doen.

 

Mooie site verder goed te zijn in lagere resolutie. Erg duidelijk over wat jullie kunnen bieden. En welk hosting paket.

 

Verder mis ik een sitemap, google indexeerd nu slechts de voorpagina omdat het geen link-plaatjes kan volgen.

 

Kun je mij een indicatie geven van laadtijd in sec?

Ik gebruik idd veel plaatjes, die ik miss nog iets kan comprimeren

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

He spruce,

 

Ik schiet maar ff hoor.

 

- navigatie aan de linkerkant is wat onduidelijk

- Doe je nu domeinnamen of webdesign? De domeinchecker vindt ik dus wat prominent in beeld

- Op je contactpagina is alles verplicht..ik zou 3 van de 4 verplicht maken...dat komt niet zo bindend over (vindt ik)

- Lay-out..mijn inziens wat karig..een beetje een basistemplate achtig iets.....kan het niet snel zo goed omschrijven...maar spreekt me niet direct aan

- Aanpak zou ik in de orientatie wat verder gaan...neem aan dat je toch wel meer bespreekt dan dit? Welke functionaliteiten komen erin? Wat wil je met de website bereiken? Informatie..E-commerce...etc, etc...

 

 

Hoop dat je iets aan de "kritiek" hebt.

 

Basistemplate is het absoluut niet, maar ben met je eens dat toch nog hier en daar bijgeschaaft kan worden. Bovenbalk ben ik zefl wel tevreden over, maar rest eronder moet ik nog eens wat op verzinnen.

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

8. Verder is de standaard layout van tekst midden, grote banner bovenin, menu links nou niet bepaald een visitekaartje der creativiteit.

 

Zou je dit iets gedetaileerder kunnen beschrijven?

Bedoel hier kan voor mij nuttige kritiek in verborgen zitten

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

He spruce,

 

Connection Rate Download Time

14.4K 91.87 seconds

28.8K 46.03 seconds

33.6K 39.49 seconds

56K 23.77 seconds

ISDN 128K 7.42 seconds

T1 1.44Mbps 0.83 seconds

 

 

Loading time an jouw site....gekoppeld aan verbindingssnelheid.

 

Ok dat kan beter idd.

Mag ik vragen waar ik dit tooltje kan vinden wat je gebruikt?

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

Odat vorige post ineens verdwenen was, hier opnieuw.

 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe site: www.spruce.nl

Geef a.u.b. terechte kritiek waar ik iets mee kan

 

 

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me aan bij die feedback, verder:

 

Je banner van domeinnaam beschikbaar past niet echt bij design en is ontzettend groot - het schreeuwt om aandacht. De naam ''Spruce'' wordt erdoor overheersd. Ik zou gewoon een textuele vorm van domeinnaam nog beschikbaar maken.

 

''web design web hosting'' past qua lettertype niet bij het lettertype van je navigatiebalk.

 

Denk ook aan ''the grid''. Alle verhoudingen van je buttons, plaatjes. Als daar een formule inzit, wordt het design veel rustiger voor het oog.

Link naar reactie
  • 0

FF feedback hier omdat de andere post gedelete is...

 

 

  • Zorg dat je knoppen links een beter contrast hebben. Witte letters op een gele achtergrond is niet aan te raden.
  • Een mobiel als telefoonnummer maakt me altijd een beetje kriebelig. Maar als je hobby ontwerper bent kan dat best.
  • Misschien goed om de website te 'Google-optimaliseren' zoals je dat noemt, want ik vind niets van je optimalisatiekennis terug in de website zelf

 

Dennis

Vergelijk software CRM CMS ERP HRM-software. Lees meer over CRM-systemen / ERP

Link naar reactie
  • 0

FF feedback hier omdat de andere post gedelete is...

 

 

  • Zorg dat je knoppen links een beter contrast hebben. Witte letters op een gele achtergrond is niet aan te raden.
  • Een mobiel als telefoonnummer maakt me altijd een beetje kriebelig. Maar als je hobby ontwerper bent kan dat best.
  • Misschien goed om de website te 'Google-optimaliseren' zoals je dat noemt, want ik vind niets van je optimalisatiekennis terug in de website zelf

 

Dennis

 

Als een mobiel nummer je kriebelig maakt ben je volgens mij vaak aan het krabben! ;D

 

En ik zou nog maar een extra paar handjes bestellen want weet je wat? Het zal alleen maar meer worden!

 

MAW, wen er maar aan want steeds meer particulieren/bedrijven doen de vaste lijn weg. Het is dus helemaal niet vreemd wanneer er een mobiel nummer vermeld wordt. Zeker voor iemand die safetychecks uitvoert en dus vaak van huis is.

Meer informatie over internet marketing lees je op mijn persoonlijke weblog: http://www.karelgeenen.nl

Link naar reactie
  • 0

In Firefox en Netscape (Mac OSX) zie ik een witte streep in je header (zie screenshot).

 

Afbeelding1.jpg

 

Verder loopt in FF de tekst uit het gele kader en in de contactpagina wordt het berichtvak te breed.

 

Het lettertype van de navigatie vind ik niet geweldig leesbaar, ik vind het sowieso een beetje een fontenbrei (hierbij sluit ik me aan bij Pawelotti).

 

Qua opzet ziet het er wel strak uit.

Link naar reactie
  • 0

Omdat vorige post ineens verdwenen was, hier opnieuw.

 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe site: www.spruce.nl

Geef a.u.b. terechte kritiek waar ik iets mee kan

 

Even enkele algemen opmerkingen.

Ik heb gisteren deze post samengevoegd , mogelijk dat daar een bijdrage door verloren gegaan is die net geschreven werd terwijl het onderwerp werd verplaatst.

 

Verder is Higherlevel geen plek voor sitechecks, soms laten we ze oogluikend toe, met als gevolg dat als we niet uitkijken de startpagina straks vol met sitechecks staat.

 

En dan nog wat anders, HigherLevel wordt zeer goed geindexeerd door Google, iemand die googled op spruce zal vrijwel zeker op deze draad stuiten. Beetje vreemd dat een webdesignbureau hier komt vragen wat mensen van zijn site vinden en jij vervolgens klanten gaat vertellen dat je weet wat je doet ???

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.