Ik ben bezig met mijn eerste omzetbelastingaangifte, en kwam uit op het te betalen bedrag belasting van 2,82 euro. Nu had ik gelezen dat ik van de Kleine Ondernemers Regeling gebuik kan maken, zodat ik dit (inmens grote) bedrag niet hoef te betalen.
Alleen, moet ik dit niet betalen, of moet ik het betalen en terugkrijgen?
En nog een vraag, ik heb ongeveer 200 euro in mijn bedrijfje gestoken vanaf mijn prive rekening, hoe zet ik dit op de aangifte? Of betaal ik hier geen BTW over?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tomvl
tomvl
Ik ben bezig met mijn eerste omzetbelastingaangifte, en kwam uit op het te betalen bedrag belasting van 2,82 euro. Nu had ik gelezen dat ik van de Kleine Ondernemers Regeling gebuik kan maken, zodat ik dit (inmens grote) bedrag niet hoef te betalen.
Alleen, moet ik dit niet betalen, of moet ik het betalen en terugkrijgen?
En nog een vraag, ik heb ongeveer 200 euro in mijn bedrijfje gestoken vanaf mijn prive rekening, hoe zet ik dit op de aangifte? Of betaal ik hier geen BTW over?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag