• 0

Paar vraagjes over geluidsopnamestudio

Ik zit met een paar vragen i.v.m. met m'n ondernemingsplan voor een nog te realiseren geluidsopnamestudio.

 

1. wat kosten de (noodzakelijke) bedrijfsverzekeringen per maand? (ik heb hiervoor verzekeringsmaatschappijen benaderd, maar die doen er nogal geheimzinnig over)

 

2. wat is gemiddelde stroomverbruik per jaar? (i.v.m. financieel plan)

 

3. welk vergunningen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

1. Volledig afhankelijk van de feitelijks situatie, waarde van de apparatuur, scope van de dekking, no-claim.

2. Check de apparatuurspecificaties... NB: Ik kan me niet voorstellen dat je daar zelf een ball-parc inschatting van kan maken.

3. Neem contact op met de ondernemersdesk van de KvK of check bij je eigen gemeente. Ik neem aan dat je je studio volledig (geluids)isoleert!?

Link naar reactie
  • 0

Even voor de duidelijkheid, een ondernemingsplan is altijd in ontwikkeling. Als je geen exacte cijfers hebt, dan kan je best een aanname doen. Neem daarbij een ruime/zakelijke marge en licht dit ook toe in het plan. Het gaat niet alleen om het eindresultaat, maar ook hoe je er toe bent gekomen. M.a.w. je gedachtengang weergeven is heel erg belangrijk. Wellicht dat de financiële instelling waar je contact mee hebt bepaalde blinde vlekken voor je kan invullen. Vraag het eens.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.