andries_dm Geplaatst: 2 november 2006 andries_dm 10 0 Geplaatst: 2 november 2006 Hallo, Ik heb me rotgezocht naar een simpele taakplanner. Gewoon een waar je een onderwerp, omschrijving en wel/niet afgerond in kan voeren. Niet webbased. Wie heeft een goede tip? [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 2 november 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 2 november 2006 Outlook? Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 3 november 2006 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 3 november 2006 Kijk eens http://search.nonags.com/s-e-a-r-c-h/1site_search.asp?search=task+manager&mode=allwords&submit.x=32&submit.y=7 . Freeware ook nog! ;D r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
0 andries_dm Geplaatst: 20 november 2006 Auteur andries_dm 10 0 Geplaatst: 20 november 2006 Kan mn eigen topic niet eens meer terug vinden :). Bedankt Fred, ik ga deze eens uitproberen! Link naar reactie
andries_dm
andries_dm
Hallo,
Ik heb me rotgezocht naar een simpele taakplanner. Gewoon een waar je een onderwerp, omschrijving en wel/niet afgerond in kan voeren.
Niet webbased.
Wie heeft een goede tip?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag