• 0

Lycos Epages i.c.m. Ideal ?

Hallo,

 

Ik ben iets meer dan een maand online met een webshop in houten speelgoed en kinderkado's. Ik ben er eigenlijk vanuit hobby mee begonnen en ik weet dat ik de zoveelste webshop ben op dit gebied. Echter, in korte tijd ben ik zo gefassineerd door het fenomeen webshop dat ik er, niet geheel onverdienstelijk, behoorlijk wat tijd in heb gestoken.

 

Ik maak gebruik van Epages, dit wordt via lycos aangeboden als webshop1000. Op zich werkt het heel goed maar heeft iemand ervaring met lycos en het toevoegen van ideal.

 

Support van Lycos verwijst me naar epages en epages zelf is niet te snel met antwoorden. Vandaar dat ik overal mijn informatie vandaan probeer te halen. In verband met de naderende feestdagen wil ik goed voorbereid zijn en geen mogelijkheid onbenut laten om mijn klantenkring uit te breiden.

 

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

 

EDIT titel aangescherpt

Vriendelijke groet,

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Sven,

 

Ik bedoel hiermee dat de tijd die ik erin heb gestoken vertaald zie in mijn verkopen. Of laat ik het zo zeggen de omzet die het me heeft opgleverd stelt me voor het moment tevreden en helpt me voor in de toekomst mijn doelen duidelijk te stellen.

 

Vriendelijke groet,

Sigrid Minkema

 

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Vriendelijke groet,

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Link naar reactie
  • 0

Of ik voldoe aan de voorwaarden voor Ideal!! Ik neem aan dat je bedoelt of het bestelformulier de juiste velden bevat oid?

 

Vandaag via lycos een simpelen kort nee gehad op de vraag of ideal mogelijk is. Verder geen uitleg en dat bevredigt niet echt. Nog wel bij epages de vraag utistaan hoe moeilijk dit voor lycos kan zijn.

 

Kan me voorstellen dat het ze supporttechnisch te lastig wordt.

 

Ik wil mijn vraag anders stellen. Wie heeft of wie kent iemand met een lycos webshop en wil gebruik maken van Ideal. Mischien dat het helpt als de vraag naar ideal groter wordt.

 

Gr.

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Vriendelijke groet,

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Link naar reactie
  • 0

Ik ben ook bezig antwoord te krijgen bij Lycos over epages en Lycos webshop.

 

Dit is het antwoord dat ik kreeg van de duitsers zelf:

 

Momentan ist Ideal nicht in unsere Shops bei Lycos integriert. Sie selbst können dieses Zahlungssystem auch nicht Ihren Lycos-Shop integrieren. Wir werden diese Zahlungssystem aber in Zukunft in den Lycos-Shop integrieren. Bis dahin kann ich als Alternative PayPal oder WorldPay empfehlen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb vandaag ook bericht gekregen en ik kreeg exact het antwoord wat jij ook kreeg maar dan in het Engels.

 

Maar ja ik stelde de vraag ook in het engels. Ook lycos heeft gereageerd. Zoals ik het opvat is Ideal onder de aandacht mar hoe, wat en wanneer daar kan totaal geen uitspraak over worden gedaan.

 

Sinterklaas zal helaas geen ideal kunnen gebruiken.

Vriendelijke groet,

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.