• 0

goede webhost?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Loes,

 

Ik heb goede ervaringen met mijndoemin.nl, registratie van een domein inclusief hosting voor een jaar komt op 29 euro.

 

Ik heb hier een paar weken mijn webshop gehost maar omdat ik geen programmeer wonder ben heb ik mijn nameservers naar een nieuwe provider laten verwijzen die mij een kant en klaa oplossing heeft geboden.

 

Binnenkort ga ik overigens wel van start met een nieuwe shop gehost bij mijndomein.nl

 

Nee ik heb geen aandelen maar qua suport zijn ze rdelijk snel, vragen per email worden binnen 24 uur behandeld. Geen moeilijk gedoe over aanpassingen op webserver. Redelijk goede statistieken pagina.

 

Vriendelijke groet,

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Vriendelijke groet,

 

Sigrid Minkema

www.mamalou.eu

info@mamalou.eu

Link naar reactie
  • 0

Ik persoonlijk sta voor de volle 100% in voor mijn huidige hoster. (www.pro-element.nl) De hoster onderscheidt zich o.a. door zeer service gericht, persoonlijke aandacht, bereikbaarheid snelheid.

 

De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mocht je nog vragen hebben, kun je mij ook een pm of mail sturen. Ik kan vast en zeker een interessant aanbod voor je regelen.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mijn webhost is webreus en deze is gewoon super goedkoop. Voor 16 euro per jaar hosting en domeinnaam! En je hebt alles er op en aan zitten.

 

Groeten Emiel

Link naar reactie
  • 0

Zelf zit ik sinds februari dit jaar bij Nimio Internet Services en ik ben er erg over te spreken. Ze zijn erg goedkoop maar de support is prima! Bij problemen wordt er direct ingegrepen.

 

Ze verkopen vooral via het medium www.samenkopen.net, wellicht dat daarom hun eigen site (nimio.nl) nog niet af is.

 

Ik heb zelf een reseller account bij hun, dat houd in dat ik zelf hostingpakketten zou kunnen doorverkopen. Mocht je echt voor een prikkie een vrij basic en dunbezochte site willen maken dan kan je hem ook wel voor een kleine vergoeding bij mij erop zetten. Echter raad ik je aan dat als je site wat drukker bezocht of meer veeleisend wordt om bij Nimio zelf of ergens anders hosting te kopen, want dat scheelt voor mij weer een stukje aansprakelijkheid en bandbreedte ::) ;)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Loes,

 

Het probleem met het stellen van dit soort vragen op een open forum als Higherlevel is dat iedereen zijn voorkeuren gaat opnoenem. Over een paar dagen heb je een gigantische lijst met allemaal verschillende namen.

 

Gebruik daarom inderdaad de vergelijkingssites op internet voor webhosting waar je ervaringen per provider kan lezen. Vraag het mensen die dichterbij je staat en waag op een gegeven moment gewoon de keuze.

 

Omdat dit topic verder tot niets gaat leiden (we hebben het eerder gezien ;)) doe ik hem op slot.

 

------

Enkele vergelijkingssites:

 

www.webhosters.nl

www.webhostingtalk.nl

www.hostingvisie.nl

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.