• 0

Computer bladen & sites europees?

Hoi

 

Ik zit zelf niet zo in de computers. Een fabrikant waar ik een ander erg goed product van verkoop heeft een "ding" (laten we het zo maar zeggen) voor computers ontwikkeld. Door een gelukkig toeval ben ik de enige EU distributeur van dit "ding" geworden. En ik krijg veel mailtjes over dit ding uit de hele EU. Het ding is net nieuw en nog nergens getest.

 

Aangezien ik zelf niet compu kenner ben. Wat zijn nu de beste internationale magazines of website's die dingen voor computers testen? Liefst Engels talig, met enig gezag en een groot bereik. (EU hoeft niet perse, het gaat me puur om recensie's. Of dichter bij huis wat zijn de belangrijkste Nederlandstalige site's en magazines voor computer "dingen".

 

Groeten Panky

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is het een kostbaar product? Zoniet: Haal gewoon alle PC tijdschriften, zoek de redactie-adressen en stuur ze op. Doe dit wel op een unieke wijze, wat mij betreft in een groot pakket met een leuke kreet er op o.i.d. zodat je opvalt tussen de tientallen andere samples.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hoi

 

Het gaat onder de 120 euro kosten. Het is de bedoeling een aantal internationale reviews te krijgen. Dat geinterreseerde klanten mijn site vinden regel ik zelf. Ik wil er een aantal opsturen. De recensies dienen puur voor op mijn site. De extra reclame in zon blad is mooi meegnomen. Maar niet het hoofd doel van de recensie.

 

Groeten Panky

(excuseer me dat ik anoniem wil blijven, ik kom als het allemaal een beetje staat nog wel eens uit de kast ;))

Link naar reactie
  • 0

Die bladen zijn niet zo moeilijk te vinden, net als de websites. Da's een kwestie van zoekmachines gebruiken.

 

En als het werkelijk om een uniek product gaat ('een hebbeding') kan plaatsing/een recensie ook geen probleem zijn, lijkt me. Blijft wel over: de kwaliteit van je persbericht, de meegestuurde foto, timing, etc.

 

Wat ik niet zo goed begrijp is het doel van je recensie. Je hoeft geen extra (nieuwe) bezoekers dus? Is dit alleen om bestaande bezoekers te overtuigen? Kun je dan niet beter denken aan gebruikersrecensies? Die overtuigen mij altijd meer dan de verhalen uit bladen, want daarvan heb ik altijd het idee dat ze (de journalisten) betaald zijn om iets aardigs te schrijven. Sterker nog: ik weet uit ervaring dat het zo is.

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    16 leden, 295 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.