• 0

Karma -2

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb nog maar een paar posts gemaakt en mijn karma staat op -2 ???

 

Kan ik ook ergens zien wie mij negatief karma geeft?

 

Of kan niemand dat van elkaar zien?

 

Gebruik de zoekfuntie even :P

 

Nee er is niet te zien wie hier de kneuzen uitdeelt, daar is al veelvuldig over gesproken. Als ik jouw post zo teruglees kom je nogal naief over, misschien dat dat de reden is waarom je nu op -3 staat.

 

Om je aan te moedigen zal ik je karma weer op 0 zetten.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reaktie.

Dat ik naiëf overkom en zelf ben, dat hoor ik meer.

Persoonlijk voor mij geen reden om iemand negatief karma te geven.

En helemaal niet als hij net op het forum zit.

 

Ik zal eerdaags wel op - 100 staan.

Grappig en lekker demotiverend dat karma systeem. ;D

 

 

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reaktie.

Dat ik naiëf overkom en zelf ben, dat hoor ik meer.

Persoonlijk voor mij geen reden om iemand negatief karma te geven.

En helemaal niet als hij net op het forum zit.

 

Ik zal eerdaags wel op - 100 staan.

Grappig en lekker demotiverend dat karma systeem. ;D

 

 

 

Zoals ik al zei, zoek even naar de discussies die we hier eerder overgehad hebben.

Als je er negatief tegenover staat zul je zien dat je daar ook naar beloond word.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt moderators, die hebben allemaal een karma van 100. Je hebt beginnelingen, die hebben allemaal een karma van -2 en je hebt de rest, en die hebben allemaal een karma van een paar puntjes.

 

Ik vind het maar niks. Ik ben al een paar keer als nieuw aangemeld, gewoon omdat die karma me irriteert.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt moderators, die hebben allemaal een karma van 100. Je hebt beginnelingen, die hebben allemaal een karma van -2 en je hebt de rest, en die hebben allemaal een karma van een paar puntjes.

 

Ik vind het maar niks. Ik ben al een paar keer als nieuw aangemeld, gewoon omdat die karma me irriteert.

 

Elk begin is moeilijk, dat geldt ook voor het posten op een forum.

Ben je kritisch, dat vind niet iedereen leuk, ben je kort door de bocht, tja ook dat kan wrijving geven.

 

Stel je een vraag of plaats je een opmerking, zorg dat je duidelijk bent en dat je je post onderbouwt, niet te kort en niet te lang.

In het begin, laten we zeggen dat je minder dan 200 posts hebt schommelt je karma, boven de 200 posts zul je merken dat je karma langzaam stijgt al naar gelang de kwaliteit van je inbreng.

Elke keer een nieuw account openen is natuurlijk geen oplossing, zo bouw je wel heel letterlijk nooit krediet op.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een goede oplossing, zo waarborg je echt de kwaliteit sortiment van.

 

Er zijn een aantal mensen op hier het forum die echt overal maar "iets" neerzetten wat verder totaal overbodig is, of al 3x gezegd is.

 

Daar werkt dit systeem gewoon erg goed op.

Link naar reactie
  • 0

Kamra's pff wat zegt dat nou helemaal niks toch?

 

In mijn geval betekend dat dat blijkbaar helemaal niemand mijn bijdrage waardeerd, of nuttig vind, tenslotte heb ik geen enkele kamra. Waar kun je je druk overmaken? Kamra zegt me echt totaal niks, en zegt al helemaal niks over de kwaliteit van de posts.

 

Ik post alleen als ik een onderbouwde mening heb met genoeg informatie, waarvan ik denk dat de mede hl'ers wat aan kunnen hebben.

 

Maak bv maar eens een fatsoenlijke enquete over de leden, dan weet ik zeker dat die de heel anders uitgaat zien.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

 

En NEE ik wil niet eens kamra's.

Link naar reactie
  • 0

Ik zeg niet dat mijn karma te laag was. Het irriteert me alleen dat je karma plotseling begint te schommelen als je met iets van onderzoek of wetenschap aan komt zetten. Dan is men het daar gevoelsmatig blijkbaar niet eens met de uitkomst en dat krijg je dan terug in je karma.

 

En NEE ik wil niet eens kamra's.

 

Maar je hebt er net eentje gekregen. Zal ik 'm weer weghalen voor je?

Link naar reactie
  • 0

Ik zeg niet dat mijn karma te laag was. Het irriteert me alleen dat je karma plotseling begint te schommelen als je met iets van onderzoek of wetenschap aan komt zetten. Dan is men het daar gevoelsmatig blijkbaar niet eens met de uitkomst en dat krijg je dan terug in je karma.

 

 

Toen ik hier half 2004 mijn mening neer begon te pennen werd dat zeker niet door iedereen gewaardeerd, in het begin schommelde mijn karma behoorlijk.

Er waren momenten dat ik dacht bekijk het maar, wel ebn ik toen wat kritischer gaan kijken naar mijn kort door de bocht opmerking en heb tekstueel een wat grotere bocht leren maken.

Neemt niet weg dat mijn mening regelamtig meer dan haaks stond op de mening van de topic starter.

Toen ik richting 1000 posts ging vond ik het een mooi moment om ermee te stoppen, en wat denk je, zat ineens mijn postbus vol met mensen die vonden dat ik mijn soms ongezouten mening moest blijven verkondigen.

Link naar reactie
  • 0

Zo zullen er ook wel onterechte kneuzen worden uitgedeelt.

Bijvoorbeeld uit jaloersie of puur treiteren...

 

Jullie krijgen in deze topic allemaal van mij een karma punt. :-*

 

------

 

Sorry, je kunt deze actie niet zo snel achter elkaar uitvoeren. Je zult even moeten wachten 24 uren.

 

Even? ;D

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.