Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
catalyst
catalyst
Hoi, ik vind het erg moeilijk om het juiste forumgedeelte te bepalen hiervoor dus ik hoop dat ik het hier goed heb neergezet :).
Op dit moment heb ik een fulltime baan bij een werkgever. Er is mij een opdracht aangeboden bij een ander bedrijf (in een totaal andere branche, mijn huidige werkgever vind het prima dus daar is geen enkel probleem mee) alleen heb ik een vraag omtrend de facturering.
Het efficientste lijkt mij om me in te schrijven bij de Kamer van Koophandel als eenmanszaak, de opdracht aan te nemen, en mezelf vervolgens weer uit te schrijven. Dit omdat ik ook niet verwacht aan de regel te voldoen om minstens 3 verschillende afnemers te krijgen en omdat ik eigenlijk niet zo'n zin heb om vaker te freelancen.
Iemand die hier iets meer over kan vertellen of iets anders aanraad? M'n ouders hebben ook een eigen bedrijf en ik zat ook te overwegen om mijn klant het geld op hun rekening te laten storten, maar ik weet niet of dat uitmaakt.
Als er iemand is die de efficientste oplossing zou kunnen bedenken (en waarmee ik het minste BTW betaal hehe :)) dan ben ik die persoon erg dankbaar :).
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag