• 0

wie heeft er wel eens aan co-advertising gedaan?

Adverteren in bladen of op radio / tv is erg duur en houd mij toch altijd wel beetje tegen. Haal je je gemaakte kosten er nl. wel uit?

 

Nu weet ik dat er zoiets bestaat als Co-advertising. Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er bedrijven die net zoals ik hier wel interesse in hebben, maar nog de stap niet hebben durven nemen.

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor zover bij mij bekent is co advertising een advertentie mogelijkheid om samen met meerdere bedrijven 1 advertentieruimte te gebruiken.

 

Dus een gecombineerde advertentie van bijv. 2 bedrijven.

 

In de meeste gevallen wordt hier onder bedoeld een wasmiddel merk - supermarkt Dus bijv. ah die het merk omo aanprijst.

 

Mijn idee zou dan bijv zijn (bedrijf A) een recherchebureau die bij (bedrijf B) een internet bedrijf beveiliging controleert.

 

Doordat je samen in 1 reclame zit kun dmv splitsing kosten toch voor die iets duurdere advertentie gaan.

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie
  • 0

 

Er zijn allerlei varianten. Zo betalen fabrikanten mee aan dealer-advertenties. Wat voor jou effectief is hangt af van je doelstelling. Daar kun je wellicht partners voor vinden. Zo kun je wellicht met verwante bedrijven een hele pagina in een krant afnemen. Grote bedrijven laten zelfs complete bijlagen maken, waarbij ze samen de kosten dragen door een aantal advertenties te plaatsen.

 

Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Als je een klein budget hebt, moet je slim zijn.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.