• 0

Linkpoetsers komen wekelijk langs

Tip voor alle webmasters: sinds een paar weken gebruik ik een gave tool: http://www.linktiger.com.

 

Dat is een amerikaanse club die gratis elke week de links op je website controleert. Als ze een gebroken link hebben gevonden, dan krijg je een alert e-mailtje en mooie rapporten, zodat je die links snel kan fixen.

Dus geen geneuzel meer met allerlei linkcheckertooltjes die je om de zoveel tijd moet draaien.

 

Laat me weten wat jullie ervan vinden!

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik associeerde "linkpoetsers" onmiddellijk met de jaarlijkse voorjaarsschoonmaak van het internet. Dan kwamen er poetsrobotjes langs om alle loze links te verwijderen en alle content waar geen links meer naar waren, en alle datapakketjes die hun bestemming kwijt waren en nu eeuwig doolden op het internet. Je werd gewaarschuwd dat je computer dan wel offline moest zijn, anders kon je files en email kwijtraken. Er waren ieder jaar wel mensen die dat serieus namen :-)

 

Ik heb dat al jaren niet meer gezien.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het rieken naar spam als iemand zich speciaal voor het plaatsen van dit bericht registreert op een forum dat niets met webmasters te maken heeft.

 

Mijn post was meer bedoeld als mijn eerste positieve bijdrage aan dit forum.

 

Verder heb ik sinds ik een account heb geen last gehad van (extra) spam o.i.d.

Link naar reactie
  • 0

Mijn post was meer bedoeld als mijn eerste positieve bijdrage aan dit forum.

 

Welkom natuurlijk,

 

Dit forum is een tikkeltje allergisch voor mensen die hun eigen diensten teveel aanprijzen, dus reageren we soms een beetje argwanend wanneer andermans diensten worden aangeraden. Maar laat je daardoor niet weerhouden. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.