Al gedurende 2 jaar loop ik te oriënteren naar wat ik nu eens als eigen bedrijf zou willen starten. Men zegt wel eens dat je iets moet doen wat je leuk vindt en goed in bent.
Nu ik voor de lol eens heb aangemeld voor een lascursus, begin ik er steeds meer lol in te hebben. Is weer eens wat anders dan hele dagen achter de pc zitten.
Nu kwam ik op een leuk idee om eventueel in toekomst een iegen fiets merk te beginnen. En dan met name handgemaakte ATB fietsen en deze onder eigen merk verkopen. In weze is alleen het frame van een ATB van het merk zelf, de rest aan remmen, tandwielen etc is in te kopen.
Ik zie het altans heel goed realiseerbaar voor me, maar hoe kom ik er achter of hier uberhaupt wel vraag naar is?
En welke wet en regelgeving komt hier allemaal niet bij kijken.
Ik neem aan dat een fiets ook aan eisen moet voldoen, maarja welke.
Ik ben erg benieuwd of jullie me hierbij wat kunnen informeren.
BTW lukt het me ook wel om website zo te programmeren dat mensen hun fiets geheel zelf kunnen samenstellen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
spruce
spruce
Al gedurende 2 jaar loop ik te oriënteren naar wat ik nu eens als eigen bedrijf zou willen starten. Men zegt wel eens dat je iets moet doen wat je leuk vindt en goed in bent.
Nu ik voor de lol eens heb aangemeld voor een lascursus, begin ik er steeds meer lol in te hebben. Is weer eens wat anders dan hele dagen achter de pc zitten.
Nu kwam ik op een leuk idee om eventueel in toekomst een iegen fiets merk te beginnen. En dan met name handgemaakte ATB fietsen en deze onder eigen merk verkopen. In weze is alleen het frame van een ATB van het merk zelf, de rest aan remmen, tandwielen etc is in te kopen.
Ik zie het altans heel goed realiseerbaar voor me, maar hoe kom ik er achter of hier uberhaupt wel vraag naar is?
En welke wet en regelgeving komt hier allemaal niet bij kijken.
Ik neem aan dat een fiets ook aan eisen moet voldoen, maarja welke.
Ik ben erg benieuwd of jullie me hierbij wat kunnen informeren.
BTW lukt het me ook wel om website zo te programmeren dat mensen hun fiets geheel zelf kunnen samenstellen.
alvast ebdankt voor jullie meningen en adviesen
Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter
www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10262-eigen-fietsmerk/Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag