HL Borrel 'Café Rotterdam' 8/12 vanaf 18:00 uur

Aanbevolen berichten

Volgende keer wel in Rotterdam dan? Het is de enige stad in Nederland en de stad van de toekomst, dus daar mag toch een borrel over innovatie in ondernemerschap komen...

 

R'dam is een prachtige stad, alleen die rotterdammers zijn zo verdraard chauvinistisch.. ;D

 

Zonder gein, een andere keer in rotterdam lijkt me prima, beetje rouleren tussen de randsteden.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het is altijd afwachten hoeveel mensen er naar een HL-borrel komen. Soms meer, maar meestal ook als er weinig zijn is het en blijft het een leuke happening hoor !

 

Maar.....

 

Is het geen idee om HL borrel te combineren met XING meeting op 21 december?

Ik vind het sowieso een goed idee om e.e.a. te combineren. Maken we er een gezamenlijke kerstborrel van? Maar voorafgaand aan die borrel zit wel een programma !

 

Heeft Breukelen genoeg Iki-xmas-Beer en vindt de organisatie van dit event het een goed idee dat sommigen het programma skippen en alleen komen bieren? Ik vraag het mij af ?

 

Wat wel al beklonken, maar nog niet ingeschoken is ... is de gecombineerde NieuwJaarsBorrel met Nebib, NextStage en Skillcity én daar is Higherlevel ook uitgenodigd !

 

 

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Is het geen idee om HL borrel te combineren met XING meeting op 21 december?

Hoeven we ook niet heel lang te wachten.

 

 

Waar denk je dat die Xing borrel is? .... Inderdaad. Ik ben er in ieder geval bij en jullie zijn van harte welkom.

 

Op de 20e ben je ook welkom, als je "lid" bent teminste. Kies maar uit, de garage is altijd open ;D

 

Wat wel al beklonken, maar nog niet ingeschoken is ... is de gecombineerde NieuwJaarsBorrel met Nebib, NextStage en Skillcity én daar is Higherlevel ook uitgenodigd !

 

En in het volgende jaar zijn jullie ook welkom op 10/01 bij media plaza. Die is dik de moeite waard.

 

voor meer info en aanmelden: www.kom.je

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

kom.je? Zijn jullie fiscaal alvast naar Jersey vertrokken, of lijkt het maar zo? ;)

 

Volgens mij is het Jemen ::) Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik vond het wel een leuk domein.

 

De 20e de garage onveilig maken klinkt best gezellig trouwens!

 

Als je lid bent ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.