• 0

nog een keer visitekaartje

Gast Verwijderd account

bij de veijf tips voor de perfecte visitekaartjes werd aangegeven dat er een functie vermeld word.

In mijn geval ZZP-er zou er dus eigenaar kunnen komen staan, maar dat vind ik niet gepast.

Ideeen? of gewoon lekker weglaten?

 

Groeten Marc

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een functie zou ik er alleen op zetten als er meerdere functies en mensen zijn in het bedrijf. Hierdoor weet de klant voor welke vraag of dienst ze wie moeten hebben.

 

In het geval van een ZZP-er ben je eigenlijk alles zef... dus je bedrijf wordt vanzelf aan je naam gekoppeld en dan zegt dat genoeg, toch?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Zet er "CEO" op. staat lekker stoer ;D

 

Nee, even zonder gekheid.

 

Ook al mag het, ik zou geen "directeur" op mijn kaartje zetten als ik zelfstandige ben.

 

Als je jezelf verhuurt, zou je je expertise op het kaartje zetten. Web Designer of Management Consultant of Logistiek expert of zoiets.

 

Als je een klein bedrijf hebt in de handel of een winkel kun je onder je naam zetten wat je bedrijf doet. Zoiets als importeur van oosterse kunst of watersportwinkel of zoiets.

 

Het is ook helemaal niet erg om geen enkele functie op je kaartje te zetten. Echte belangrijke mensen doen dat niet. Als ze denken dat je de magazijn medewerker bent en ze komen er achter dat je de baas bent, maakt dat meer indruk dan dat ze denken dat je de directeur bent en zo komen erachter dat je niet meer te vertellen hebt als hun eigen magazijn medewerker. Pochen is niet chique ;)

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hi, hi ... die is écht grappig ... alhoewel het sociaal maatschappelijk niet echt meer verantwoord is om een baas te hebben.

 

Als ik een eigen bedrijf zou hebben, zou ik ook géén functie vermelden. Lijkt me ook niet verwarrend, want ik promoot toch mijn bedrijf en niet mezelf (ookal is dat hetzelfde en dus ook voor zzp'ers).

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

'The Big Boss' moet erop dan, veel indrukwekkender dan CEO.

 

Ik kan dr natuurlijk ook CEO, CFO & COO opzetten, of zou het dan wel erg duidelijk worden dat het een eenmanszaak betreft? Maar zonder gekheid:

 

Directeur kun je doen als je personeel in dienst hebt, ik denk niet dat er een wet is dat verbied bij een eenmanszaak. Directeur is geen beschermd beroep en is ook niet meer dan Frans voor 'de baas' ;)

 

Op mijn eigen kaartjes zal ik geen functie vermelden, omdat ik niet geloof dat het wat toevoegd bij een klein bedrijf. Als je een academische titel hebt zou je die wel kunnen vermelden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.