• 0

lycos downtime

hallo mede hlers,

 

Zijn er meerdere die op dit moment last al meer dan 2 dagen last hebben van Lycos webhosting offline.

 

De service is ook al enkele dagen niet te bereiken, en op email reageren ze niet meer.

 

De laatste tijd zijn ze geregeld offline, gewoon enkele uren of soms zelfs dagen, dit is gewoon slecht.

 

Heeft iemand enig idee wat hier tegen te doen is, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk van Lycos af maar aangezien het contract nog tot 7de maand van volgende jaar loopt weet ik niet wat er mogelijk is.

 

Mijn sterk advies, mijd Lycos webhosting heb er ondertussen niets als problemen mee gehad.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Lycos staat er om bekend regelmatig offline te zijn. Ik ken zelfs iemand die zijn website daar had gehost, thuis geen bacup had en zijn website na een crash kwijt was!

 

Een goede host is Webreus, nog nooit downtime bij gehad.

 

Link naar reactie
  • 0

Per direct opzeggen(dan kan je dat iig niet meer vergeten), gelijk melden dat je je domein gaat verhuizen.

 

Je eigen domeinnaam verhuizen naar een andere webhost. Ik weet ook wel een paar hele goede, maar zou je willen adviseren om op www.webhostingtalk.nl te kijken en zelf een goede hoster uit te zoeken.

 

Je betaald gewoon die laatste 7 maanden en voor je eigen gevoel vergeten dat je die ooit betaald hebt. ;D

 

Dit is de meest simpele oplossing en kost je het minste stres in verhouding tot de kosten(dan ga ik er vanuit dat je gewoon een simpel en dus niet zo dure webhosting bij lycos had).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.