• 0

"Illegaal" plakken, hoe ver kun je gaan?

Aan alle creatieve en ondeugende marketiers,

 

Om mijn datingsite te promoten, heb ik 10.000 Post-It memo´s laten bedrukken met de tekst: Doe weg die ouwe fiets!! en het adres van mijn website. Een lekkere pakkende tekst, bedoeld om te prikkelen. Je begrijpt, ik plak ze op ouwe fietsen. ;D

 

Nu verwacht ik geen claims >:( voor "schoonmaakkosten" van particuliere fietsenbezitters, maar als ik memo´s (met andere teksten) ga plakken op bijvoorbeeld de borden met vertrektijden van de NS, ligt dat misschien anders. Heeft iemand ervaring met dit soort acties?

 

Ik kan hier helaas niet uit de doeken doen wat voor acties ik nog meer in petto heb (dat lees je misschien achteraf). Het is ook niet mijn bedoeling om júllie leeg te zuigen, maar misschien kunnen jullie me vertellen wat NIET mag.

 

Een tip voor mensen die ook om remkabels of bageagedragers willen gaan plakken: draai de bedrukking 90 graden zodat je "lijm op lijm" kunt plakken.

 

Groet,

 

Peter

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit is het momentom de kerstman van stal te halen om singles aan te sporen nu op zoek te gaan naar een partner als ze niet alleen willen zitten met kerst.

Misschien kun je een ludieke actie bedenken met een grote kerstman langs de snelweg of iets anders wat mensen aan kerst doet denken.

Link naar reactie
  • 0

Vergeet de boete van de milieupolitie niet. >:(

 

Eigenlijk jammer, omdat ik het wel een leuke aktie vindt. Moet ook wel een leuk gezicht zijn als je klaar bent en achterom kijkt, een fietsenstalling met allemaal gele (?) briefjes met jouw url daarop.

 

Misschien kan je ze in je jaszak houden en in je dagelijkse wandelingen op allerlei plaatsen opplakken. In dat geval is het "gewoon zwerfvuil" en is het, volgens mij, moeilijker om jouw als schuldige aan te wijzen.

 

Beetje aso is het wel.

 

Plakkertje op de bushalte, plakkertje in de supermarkt, in het cafe, bij de slagerij, op het schoolplein, op de brievenbus van huisnummer 48, in de stadsbus, achterop de politieauto. Het moet dan wel je hobby worden, dat plakken want rendabel is het niet.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.