• 0

Cartoon logo

Ik ben op zoek naar een naam voor mij logo.

Het zou mooi zijn als dit een naam is die nog geen domeinregistratie heeft. Het mag een fantasienaam zijn.

WIE HELPT MIJ!!!!

 

Mijn logo is momenteel een schets maar heeft wel de kenmerken.

 

Ik heb sinds kort een aantal activiteiten overgenomen van Damsma.

De activiteiten bestaan uit:

Service Merchandising voor winkels in de recreatiebranche. Komende jaren wil ik ook overige winkels zoals, kadowinkels, souvenirwinkels en speelgoedwinkels e.d. uitbreiden.

Onze producten zijn zeer uitgebreid. Van speelgoed tot cadeauartikelen. Van textiel tot byoux.

Bestaande uit voorraad leverbare producten tot custommade producten.

 

Ik wilde graag een cartoonlogo om deze later ook in te kunnen zetten voor eventuele advertenties e.d.

Het logo is momenteel het eerste wat ik aanpak, 2e is de naam, 3e is de website enz. enz.

 

Dus a.u.b. nog niet op de zaken vooruit lopen.

logo1.JPG.07e3371c8c857468f484f2cba03c374c.JPG

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

De site functioneert, maar heeft de uitstraling jaar kruik.ALsi k op relatiegeschenkendruk krijg ik als eerste lampen inbeeld.Lijkt me niet echt een trekker. De schuifbalk die rechts wel aanwezig is bij het kijken van de producten zie ik niet. Het is dat ik eigenwijs aan het witte vlak ging zitten trekken om de onderste producten ook te zien, maar hij licht niet eens op. In je branche zijn veel bedrijven die een vrij gelikte site/presentatie hebben, een scherper assortiment (wat heb je aan lampen?) en het geld om regelmatig mooie mailings te versturen. Hoe ga jij concurreren?

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook reageren door op de reageerknop te drukken. Dan wordt je reactie aan het eind van de lijst toegevoegd. Tot er weer iemand anders reageert.

 

Mijn logo is momenteel een schets maar heeft wel de kenmerken.

 

Ik heb sinds kort een aantal activiteiten overgenomen van Damsma.

De activiteiten bestaan uit:

Service Merchandising voor winkels in de recreatiebranche. Komende jaren wil ik ook overige winkels zoals, kadowinkels, souvenirwinkels en speelgoedwinkels e.d. uitbreiden.

Onze producten zijn zeer uitgebreid. Van speelgoed tot cadeauartikelen. Van textiel tot byoux.

Bestaande uit voorraad leverbare producten tot custommade producten.

 

Ik wilde graag een cartoonlogo om deze later ook in te kunnen zetten voor eventuele advertenties e.d.

Het logo is momenteel het eerste wat ik aanpak, 2e is de naam, 3e is de website enz. enz.

 

Dus a.u.b. nog niet op de zaken vooruit lopen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.