Onze mening over Higherlevel

Aanbevolen berichten

Hierbij mijn mening over Higherlevel.

 

Wij (mijn partner en ik) vinden het een zeer informatief gebeuren en zijn er enorm blij mee.

Om die redenen willen wij in de toekomst meer gaan betekenen voor dit gebeuren, welke manier weten wij nog niet maar daar wordt zeker over gedacht.

 

Dus bij deze: helemaal top deze site en het forum. Respect voor de mensen die hier belangeloos hun tijd en kennis inbrengen waardoor de startende ondernemen informatie kan vinden en vragen kan stellen.

Er is een woord voor: hulde!

 

Vriendelijke groeten!

 

Edit: titel even aangepast.

Link naar reactie

Al heb ik zelf geen eigen bedrijf (ok het bedrijf van mijn vriend is ook wel weer een klein beetje van mij al is het niet op papier) maar heb heel veel aan deze site. Informatief, je kunt je ideeen delen en daar enige kritiek of complimenten over krijgen en nog veel meer.

 

Ga zo door. ik probeer jullie ook bij iedereen te introduceren.

 

Cindy

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie

 

Om die redenen willen wij in de toekomst meer gaan betekenen voor dit gebeuren, welke manier weten wij nog niet maar daar wordt zeker over gedacht.

 

 

 

Het werkt als je later gewoon terug komt en vanuit je ervaring anderen weer adviseert. 'Ervaring-kennis' is heel waardevol, 'boekenkennis' is er al genoeg te vinden bij de Slegte.

 

Bedankt voor je compliment!

Link naar reactie

Ondernemer in spe meldt zich. Ik heb even op het forum rondgekeken en ik denk dat er veel nuttige informatie te vinden is. Waar te beginnen? ;D

 

Is er ergens een algemene 'voorstel' thread? Zo ja, dan heb ik 'm even gemist tot nu toe! Ik hoop dat ik ook wat informatie in kan brengen die voor andere interessant is. Hope so... heb twee jaar lang startende ondernemers geadviseerd.. ;)

Link naar reactie

Ondernemer in spe meldt zich. Ik heb even op het forum rondgekeken en ik denk dat er veel nuttige informatie te vinden is. Waar te beginnen? ;D

 

Is er ergens een algemene 'voorstel' thread? Zo ja, dan heb ik 'm even gemist tot nu toe! Ik hoop dat ik ook wat informatie in kan brengen die voor andere interessant is. Hope so... heb twee jaar lang startende ondernemers geadviseerd.. ;)

 

Welkom. Kijk even in de regels die bovenin ieder board staan. In jouw persoonlijk profiel en je signature heb je genoeg gelegenheid om te vertellen wie je bent en wat je doet. En als dat nog niet genoeg is kun je ook nog gebruik maken van deze draad:

Wat voor bedrijf heb jij?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ondernemer in spe meldt zich. Ik heb even op het forum rondgekeken en ik denk dat er veel nuttige informatie te vinden is. Waar te beginnen? ;D

 

Is er ergens een algemene 'voorstel' thread? Zo ja, dan heb ik 'm even gemist tot nu toe! Ik hoop dat ik ook wat informatie in kan brengen die voor andere interessant is. Hope so... heb twee jaar lang startende ondernemers geadviseerd.. ;)

 

Welkom. Kijk even in de regels die bovenin ieder board staan. In jouw persoonlijk profiel en je signature heb je genoeg gelegenheid om te vertellen wie je bent en wat je doet. En als dat nog niet genoeg is kun je ook nog gebruik maken van deze draad:

Wat voor bedrijf heb jij?

 

Dank je wel Edward. Ik zal de posting-rules lezen. Dit forum is echter zo uitgebreid dat ik eerst een maand zou moeten/kunnen lezen ;) om te kijken waar ik moet zijn. Als je snapt wat ik bedoel. Ik ben op andere forums actief, dus dan ben je bijna automatisch gewend aan bepaalde dingen, zeg maar. Tot nu toe werd het altijd overal gestimuleerd om je voor te stellen in een thread die daar speciaal voor bedoeld was, vandaar mijn vraag.

 

Hoe staat men hier tegenover oude threads/topics weer naar boven halen? Op sommige forums zou je bijna een 'ban' krijgen. Er vanuit gaande dat we hier informatie verzamelen/delen en het zodoende handig is (lijkt mij) als er zoveel mogelijk vanuit een oorspronkelijke thread 'gewerkt' wordt, zodat iedereen die iets zoekt over een bepaald onderwerp zoveel mogelijk alle gedeelde informatie op één plek vindt, kan ik me voorstellen dat oude threads nieuw leven inblazen (met nieuwe vragen of info, dus niet bumpen zonder toevoeging) gewenst is?

 

 

Link naar reactie

Zoveel regels zijn er hier niet. De mores is dat op een oud draadje inhaken kan als de vraag erg overeenkomt met jouw vraag en je meer informatie wilt / door wilt gaan op de discussie. Verschilt je vraag dan is een nieuw draadje, eventueel met een verwijzing, handiger.

 

De opzet is (jammer genoeg?) niet zozeer informatie verzamelen maar vragen beantwoorden. Alle kennis is dus wat versnipperd.

 

Bannen doen de mods hier niet aan. Mocht je een oud draadje naar bovenhalen en dat handig zijn dan wordt dat draadje gesloten en krijg je het vriendelijke verzoek een nieuwe te openen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.