• 0

toestemming logo's voetbal eredivisie voetballogo gebruiken. hoe?

Goedendag,

Ik zat met een lastig vraagje waar ikzelf geen antwoord op weet;

 

Waar moet ik zijn om toestemming te krijgen om de voetbal logo's van de eredivisie clubs te gebruiken?

Het lijkt mij een beetje raar om elke club apart hiervoor te benaderen.

Wanneer ik als voorbeeld neem de Super de Boer, daar zie je op de reclame dat je een placemat krijgt van je favoriete voetbalclub bij een X bedrag aan boodschappen.

 

Hoe hebben zei dit voor elkaar gekregen en hoeveel zal het prijskaartje zijn dat eraan zal hangen? ( of hoe dit ook gaat?)

 

Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij een beetje verder op weg kunnen helpen!

 

p.s. Ik zou graag toestemming willen om fan-artikelen te verkopen met bepaald voetbal logo's erop.

 

Groeten, Phill

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
p.s. Ik zou graag toestemming willen om fan-artikelen te verkopen met bepaald voetbal logo's erop.

 

Die licenties zijn uiteraard al verkocht, ondermeer aan The Badge Group in Woerden, die fan-artikelen verkoopt in Fanshop.nl of via Voetbal International. Badge werkt echter met affiliates, dus waarom bel/mail je ze niet eens?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.