Samen met een vriend zijn wij bezig met het oprichten van een VOF.
We willen zelf importeren en dan leveren aan winkels.
Onze situatie: Mede vennoot: werkt partime en studeert parttime
Ik zelf fulltime student en een klein bijbaantje.
Onze inbreng is totaal €4000,-
Mocht het nou gaan lopen en over enkele maanden hebben wij meer geld nodig (wat wij zelf niet hebben) is het dan mogelijk om een bedrag van max. €5000,- te lenen bij de bank? Dan zijn wij vooral benieuwd hoe lastig dit te verkrijgen is.
Wij zijn nu bezig met een bedrijfsplan. Dit doen wij voor ons zelf om te gebruiken als leidraad. Dus evt. kunnen wij die dan aan de bank laten zien.
Ik wil dit graag weten omdat we dan een beter toekomst beeld hebben.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Elmer
Elmer
L.S.
Samen met een vriend zijn wij bezig met het oprichten van een VOF.
We willen zelf importeren en dan leveren aan winkels.
Onze situatie: Mede vennoot: werkt partime en studeert parttime
Ik zelf fulltime student en een klein bijbaantje.
Onze inbreng is totaal €4000,-
Mocht het nou gaan lopen en over enkele maanden hebben wij meer geld nodig (wat wij zelf niet hebben) is het dan mogelijk om een bedrag van max. €5000,- te lenen bij de bank? Dan zijn wij vooral benieuwd hoe lastig dit te verkrijgen is.
Wij zijn nu bezig met een bedrijfsplan. Dit doen wij voor ons zelf om te gebruiken als leidraad. Dus evt. kunnen wij die dan aan de bank laten zien.
Ik wil dit graag weten omdat we dan een beter toekomst beeld hebben.
Gr. Elmer
Ondernemen, mijn passie!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10467-kleine-financiering-mogelijk-op-termijn-bij-de-bank/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag