• 0

Horeca partner gezocht met ondernemerservaring

Hoi,

 

Ik heb een geweldig idee dat hoogstwaarschijnlijk een gat in de markt is in de horeca. Het bestaat nog niet in deze vorm! Heb het bij meerdere mensen in mijn kennissenkring gespiegeld en heb heel veel positieve reacties gehad op mijn idee!

 

Ook al lijkt het een heel goed idee te zijn, ik heb helaas zelf geen verstand van de horeca en van ondernemen (ben nu gewoon in loondienst). Hoe zet ik nu een bedrijf op? Ik heb geen geld dus heb ik sowieso een investeerder nodig. Verder ben ik helemaal niet thuis in de horeca en zeker niet in staat om dit helemaal alleen op te zetten.

 

Wat ik nu dus zoek is iemand die thuis is in het ondernemen (misschien zelf al een bedrijf heeft of heeft gehad, misschien een restaurant?) en iemand die goed thuis is in de horeca en voedingsindustrie.

 

Misschien kan ik het idee dan leveren en kunnen we samen een bedrijf opzetten dat een gat in de markt zal zijn!

 

Als er geinteresseerden zijn ben ik bereid om es samen te praten over mijn idee en kunnen we eventueel samen een begin maken als het klikt!

 

Ik hoop zeker op een reactie want ik ben ervan overtuigd dat het heel veel potentie heeft!

 

Groet,

Reinier

Groet,

Reinier

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Reinier,

 

Je doet er goed aan om hier op het forum te posten.

 

Ik houd ervan om duidelijk te zijn:

Ik denk dat veel mensen zullen denken: "Daar heb je weer zo'n malloot."

 

Wekelijks krijg ik via mijn website wel één of twee mannen aan de lijn die in loondienst werken en HET idee hebben. Ze weten absoluut zeker dat hun idee nieuw is en willen absoluut een wereldwijd octrooi. Tegenwoordig vertel ik ze dan, dat ze geluk hebben. Ik stond op het punt om mijn jas aan te trekken, moet over vijf minuten de deur uit. Nee geeft niet, kan wel even." Ik vertel ze dat ik ze nog wel even een paar tips kan geven.