• 0

Kosten banner-adverteren

Ik ben van plan om een banner campagne op te zetten. Ik wil dit doen op een aantaal portalen en forums. Nu wil ik graag weten wat een redelijke verhouding is tussen bezoekers en kosten per maand of CPM.... Is hier een standard verhouding voor?

 

Heeft iemand hier ervaringen mee?

 

Greetz

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Laat dan hun een prijsvoorstel doen ?

 

Misschien dan cpl ? Of cps ?

 

Jammer dat de vis niet heeft gebeten. Het is voor hun de perfecte website en juist daarom zouden die paar extra dollars per cpm niet moeten uitmaken denk ik.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Die prijs hou ik liever vast want ik heb een goed gevoel dat het nog wel een keer gaat lukken.

 

Once, xxx gets better established by training early adopters (who may not be too sensitive to advertising banners anyway), we will go after a larger audience who would respond to the branding through banners and other conventional marketing steps.

 

We emailen nu over mailings en advertorials.

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Minahil Iqbal en ik ben een 3e jaars studente Commerciële Economie. Momenteel loop ik stage bij Aafje thuiszorg op het gebied van fondsenwerving en marketing. Ik werk samen aan het project 'reis-en uitstapjes'. Hiervoor word er eerst een brochure gemaakt, waarbij er ook advertenties in geplaatst zullen worden. Mijn taak hierbij is het maken van advertentieprijzen waarmee bedrijven benaderd kunnen worden die mogelijk inetresse zouden hebben om te adverteren in de brochure. Voor nu moet ik eerst gaan kijken of deze prijzen markconform zijn ? Kunnen wij überhaupt deze prijzen vragen aan bedrijven en zijn zij bereid te adverteren ?

 

Mijn vraag nu dus: Hoe kan je uitzoeken of de prijzen marktconform zijn? Moeten deze aan bepaalde voorwaarden voldoen ?

 

De meeste voorwaarden krijg je voor advertenties in kranten, maar geen brochures en dat maakt het toch lastig de prijzen te vergelijken.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes,

 

Minahil Iqbal

Link naar reactie
  • 0

Beste Minahil,

 

Higherlevel biedt geen ondersteuning voor huiswerk-, studie- en stagevragen. Zie de gebruikersvoorwaarden van dit forum.

Ook heb je als het goed is een waarschuwing ontvangen dat je reageert op een oud bericht. Dit topic gaat op slot.

 

Succes met de studie en stage!

 

Groet,

 

Norbert

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.