• 0

plan beoordeling

Hallo,

 

Ik weet niet of deze vraag wel toegestaan is op het forum? zo nee.. slotje erop!! haha

 

is er iemand die ( in alle discretie ) mijn bedrijfsplan, globaal kan doorlezen en beoordelen?

 

als er iemand intresse heeft om dit heel even voor ons te doen, heel graag, u kunt een email sturen naar info@4ward-promotions.nl

 

( ik vraag wel even of degene een handtekening wil zetten onder een papiertje met als fuctie niet het plan zelf te gebruiken)

 

altijd indekken denk ik zo :P

 

alvast bedankt,

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi G.Bos,

 

Stuur je plan maar op dan zal ik er "heel even" naar kijken. Je kunt me daarna bellen voor je commentaar. Lees wel even mijn artikelen over businessplanning hier op higherlevel (in het hoofdmenu onder extra en dan columns).

 

Dit doe ik niet zo vaak gratis maar alleen voor mensen met een karma van minus 22 ;D.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

Link naar reactie
  • 0

ja dat - 22.. pfff das een hoop.. ik ruik kneus fraude!! :P haha nee alle geheid op.....

 

het is idd jammer dat er meteen gerefereerd wordt naar de kneusjes, hoewel ik zeker weet dat ik zeker de laatste tijd, geen onnodige dingen geschreven heb, of gedaan op het forum, maar goed, eens de boeman, altijd de boeman.

 

maar goed even weer ontopic, er is inmiddels een vakkundig persoon bezig met mijn plan, dus ik ben na controlle nog wel even bezig met verbeteren denk ik haha..

 

in iedergeval bedankt voor de reacties ( - DLA) ook via de email.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.