• 0

Trui of strak in het pak (versie 2)

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mmmm, mijn score is niet echt best, hoewel ik toch echt veel vragen 'goed' had.

 

Misschien dat vraag nummer 1 erg belangrijk is, daar heb ik 50% ingevuld, mede omdat ik ooit een apparaat van 100.000,= moest aanschaffen en op een gegeven moment gek werd van een deel van de vertegenwoordigers/verkopers die strak in het pak zaten maar niet to the point konden komen wat betreft het apparaat zelf.

 

Presentatie is errug belangrijk, maar ik denk dat bij technisch georienteerde bedrijven het ook erg belangrijk is om ook de inhoud goed en duidelijk te presenteren.

 

Met een strak mooi pak alleen ben je er volgens mij niet.

 

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
  • 0

Ik denkd at het vooral belangrijk is dat je je lekker voelt bij wat je aan hebt. Wanneer ik een pak zou dragen, zou ik me daarin niet lekker voelen, en daardoor dus ook niet mezelf kunnen verkopen. Dus, pak of niet, voor mij niet!

 

En, tja, helaas, de branche waarin je werkt verschilt natuurlijk ook!

 

René Janssen

Link naar reactie
  • 0

Mijn score was ook niet erg hoog, nu moet ik zeggen dat ik nooit een pak draag en zeker geen stropdas omdat ik me daar niet prettig in voel.

Mensen die zich daar wel lekker in voelen moeten natuurlijk gewoon doen wat ze zelf willen, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat het verschil is als ik een pak aan heb of mijn gewone kloffie, ik ben wie ik ben en een das veranderd daar helemaal niks aan

 

Behalve dat ik me niet lekker voel en ongemakkelijk, gelukkig heb k het ook niet nodig voor mijn werk want dan zou ik toch iets anders zoeken.

Link naar reactie
  • 0

Waarom zou een branche een bepaalde kledingstijl verwachten? Eigenlijk is het gewoon onzin dat iedereen volgens de regels verkleed moet zijn. (of gekleed, tis maar hoe je het noemt).

 

Al een aantal keer heb ik gelezen dat het beste is om je zo te kleden, dat je jezelf bent. Dat is het belangrijkste... prestatie, daar gaat het toch om? Of presentatie?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik heb er altijd zin in ... ookal loop ik straks wellicht in honolulu rokje!

 

Maar ... PM ... dit meen je niet !!! JIJ ?!?!?!

 

Jongens ... belief me ... er is nog hoop ... voor iedereen !!!!!

 

Dit wil ik zien ... wanneer mag ik je bewonderen! Ohhh ... in april ... dat wordt spicy, want ik denk dat een pak jou onwijs goed zal staan! Maar daar hebben we het al eens over gehad. Doe je dan je haar zoals we besproken hebben.

 

Sorry voor deze inside personal posting ... maar ik moest het even kwijt aan PM.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Waarom zou een branche een bepaalde kledingstijl verwachten? Eigenlijk is het gewoon onzin dat iedereen volgens de regels verkleed moet zijn. (of gekleed, tis maar hoe je het noemt).

 

Al een aantal keer heb ik gelezen dat het beste is om je zo te kleden, dat je jezelf bent. Dat is het belangrijkste... prestatie, daar gaat het toch om? Of presentatie?

 

Dit is echt een zinloze discussie!

Laten we het niet doen!! :P

Link naar reactie
  • 0

Dat is precies wat ik bedoel! Mensen denken toch datgene wat ze willen denken! Je kunt het wel een beetje sturen natuurlijk!

 

Ps. Ik zal je uit je droom helpen Benm 8)

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ps. Ik zal je uit je droom helpen Benm 8)

 

Hehhhhhhh wat jammer nou !

 

Bydewee ... stel je voor dat we allemaal als nudist rondlopen op deze aardbol, wordt je dan nog steeds beoordeeld op je looks? Of is dat de reden dat ze de stropdas hebben uitgevonden?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je kleding gewoon moet communiceren wie en wat je bent- het is onderdeel van je marketing (zo zie ik het althans).

Ik ga niet in een mantelpakje (hahaha) lopen in elk geval. Ik zie er waarschijnlijk uit als een mild alternatieve creatieve zakenvrouw.

Hoop ik :P

Maar ik poets wel mijn schoenen voor een afspraak.

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 308 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.