• 0

Brieven laten printen en verzenden

Aanbevolen berichten

  • 0

@nonex, ik spam niet, ik geef antwoord op de oorspronkelijke vraag. Ik kan het niet helpen dat deze dienstverlening tot mijn werkzaamheden behoort. Uiteraard kan ik mijn antwoord ook geven als 'ik ken een bedrijf www.xxx.nl, daar heb ik goede ervaringen mee. en dan noem ik uiteraard mijn eigen URL. makkelijk. Ik ga er altijd maar vanuit dat openheid wordt gewaardeerd. Toch?

 

@Terlouw, weet je zeker dat je naar een dergelijk bedrijf op zoek bent? ik zie een hoop antwoorden op je vraag, tips, en heb je zelf aangeboden om het voor je te doen. blijkbaar is dat allemaal niet goed genoeg.

Toch houdt ik mij tegen beter weten in aanbevolen.

don't cry over spilled milk!

Link naar reactie
  • 0

Al tijden ben ik op zoek naar een mogelijkheid om online (als pdf of doc) uitgaande post aan te leveren, dat deze dan wordt geprint, en verzonden.

 

Vroeger was daar een ingang voor bij TPG maar deze dienst is opgeheven.

 

De bedoeling is dat er vanuit het buitenland diverse poststukken (denk aan facturen, aanmeldingsbrieven, etc.) online aangeleverd gaan worden en dan verzonden worden binnen Nederland.

 

Ik heb al bij diverse bedrijven aangeklopt, maar die vragen vervolgens specifieke aantallen, en deze kan ik op dit moment nog niet geven.

 

Weet iemand een dienst waar dit mogelijk is?

 

Voorheen werd het door TPG geprint en in een vensterenvelop gestopt zodat het logo op het briefpapier zichtbaar was. Een mogelijkheid om het logo op de envelop zelf te printen zou natuurlijk het mooiste zijn, maar ik ben op dit moment al tevreden met een dienst die mij een prijs per brief kan bieden.

 

Ik hoop dat ik het verhaal zo een beetje duidelijk heb neergezet en dat iemand een betrouwbare partij hiervoor kent.

Inmeso Nederland

Assendelftstraat 32

2512 VW Den Haag

http://www.inmeso.nl

info@inmeso.nl

Tel : 070-7113100

Fax: 070-7113099

Link naar reactie
  • -1

Dit is volgens mij een nieuw bedrijf. Echte brieven versturen via internet, zowel pdf en word: www.wingmail.nl

Heb zelf ook geprobeerd, en werd binnen 24 uur bezorgd. Tevens kan je je eigen bedrijfslogo op de envelop worden gedrukt.

 

MOD: Het promoten van je eigen diensten is niet toegestaan op HL en wordt gezien als spammen. Vriendelijk verzoek dit niet meer te doen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.