• 0

Vraag

Goedendag heren en dames,

 

ik ben een student en studeer Commercieel economie.

Nu zit ik op stage en krijgen weinig tot vrijwel geen hulp van onze bedrijfsmentor. Vraag niet waarom niet, want het is echt een heel ingewikkeld verhaal.

Mijn stage mentor die doet ook heel moeilijk en wilt mij 1 keer feedback g even over de ingeleverde stukken en daarna zegt hij dat ik het maar moet uitzoeken. Nu kan je als antwoord geven dat ik het hogerop moet zoeken etc. op school, alleen het probleem is dat hij de rest van de leraren(vakdocenten) zijn zijde van het verhaal heeft verteld over waarom wij niet samen door 1 deur kunnen etc.

 

In ieder geval ik moet een marktonderzoek houden voor een bedrijf en daarvoor moet je eerst een interne externe analyse maken.. het bekende verhaal met swot etc.

Nu was mijn vraag eheft iemand daar een goede voorbeeld van.. Ik had een topic gelezen over marketingplan, alleen wist niet zeker of ik daar moest zijn vandaar deze topic.

 

Heeft er iemand een voorbeeld van wat ik nu zou moeten doen en inhouden want heb geen idee meer aangezien alles wordt afgekeurd ???

 

Je zou me er enorm mee helpen

 

alvast bedankt

 

Groetjes

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je zit dus in het begin ervan, en word tegengewerkt.

Wegwezen dus en ergens anders proberen. Als het zo al begint zal de beoordeling waarschijnlijk ook tamelijk sikkeneurig zijn, en zijn beoordeling telt wel behoorlijk zwaar in jouw eindcijfer! Dus met een beetje mazzel heb je op deze manier een kuthalfjaar en kom je er net met een 6'je, 7'tje vanaf, met een beetje pech heb je een kuthalfjaar en kun je het daarna nog een keer gaan doen...

 

 

BTW; Als je een 'fair case' bent boeit het toch niet wat hij jouw docenten verteld heeft? Die hebben jouw als het goed is al wat langer meegemaakt...

White Bream voor elektronica ontwikkeling
Link naar reactie
  • 0

Beste Groetjes,

 

Dit forum is helaas niet je juiste plaats voor het stellen van dit soort vragen. (heeft te weining te maken met de thema's innovatie en ondernemerschap, waar dit forum voor bedoeld is). Dit topic gaat op slot en zal over enige dagen verwijderd worden.

 

Desalniettemin veel succes met je stage.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.